Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätäkö tämä hemmetin ikänäkö on?!

Vierailija
26.08.2024 |

Sitä sählää kun ottaa / laittaa jotain pöydälle eikä mikään pysy käsissä / pystyssä normaalilla tavalla kun jotenkin hahmottaa etäisyydet väärin eikä silmän ja käden koordinaatio olekaan kuin ennen ja toisaalta ei edes näe kaikkea vaan oho, siinä olikin "piilossa" esim radion antenni mihin osuu. Tai sitten tyrkkää vahingossa sormensa hanaan kun on avaamassa sitä niin että kynsi katkeaa juuriaan myöten. Ja yhtään jos on hämärämpää niin ei näekään oikeastaan mitään vaan on ihan kuin sokea.

Tämähän on aivan peestä. Mä luulin, että vaan lukeminen menee hankalaksi ja ehkä ei näe kaukana olevia liikenneopasteita kunnolla. (nuo ei haittaisi koska en niinkään ehdi mitään lukemaan ja autoakaan ei tällä erää ole varaa pitää)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mulla ainakaan tuollaista ole. Lähinnä sitä, ettei näe niin lähelle kuin ennen, kirjaa tai näyttöä täytyy pitää vähän kauempana että näkee tarkasti.

Vierailija
2/7 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpelyys on esivaihdevuosioire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula?

Vierailija
4/7 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista. Sulla on joku muu häiriö 

Ehkä ehdottaisin lääkäriä, jos tuo on ihan jatkuvaa 

Vierailija
5/7 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piteni lukuetäisyys 10 sentillä. Mitään muita oireita ei ikänäkö tuonut. Tuo mitä kuvailet taitaa johtua jostain muusta syystä. 

Vierailija
6/7 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mulla ihan tuollaista ole mutta hankalaa kyllä. Välillä tuntuu, ettei näe oikein millään etäisyydellä. Onneksi en ole ammatissa missä pitäisi olla tarkka näkö koko ajan.

Vierailija
7/7 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänäkö on sitä että joko tarvitset lukulasit nähdäksesi lukea tai heität lasit pois päästäsi nähdäksesi lukea. Tuo on jotain muuta.