Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vastuussa mieheni tyydytyksestä?

Vierailija
26.08.2024 |

Hippasen käy harmittamaan, että jos mies ei ole saanut viikkoon niin kierii tuskissaan kuin kissa hiekkalaatikolla. Ihan hiton ärsyttävää. Eikö sitten vaan voi mennä hoitelemaan hommaansa vessaan tai ihan vaikka autossa matkalla töihin. Olenko minä vastuussa siitä, että hän ei ole saanut kun ei ole kunnolla edes tehnyt aloitetta?

Eilen aamulla makasi sängyssä vierelläni selällään ja huokaili. Ei koskettanut tai mitenkään muutenkaan yrittänyt lämmitellä vaan lopuksi sai sanottua, että "ota pikkarit pois ja pane mua". Voi hitto miten ärsyttävää. Tuonko pitäisi toimia esileikkinä? Tuntuu, että olen yksin vastuussa hänen saamisestaan. Monesti käy niin, että hän on ainoa joka saa tyydytystä ja minä jään miettimään, että tässäkö tämä taas oli. Ja ei muuta kuin suihkuun ja aamupalan tekoon. Voi hevetti suoraan sanottuna. Asiasta on keskusteltu, että tuollainen edm. lause ei lämmitä ketään, mutta ilmeisesti muisti on vaan niin lyhyt. Ja kyllä, kyllä hän saa viikoittain, mutta nyt vain yksi viikonloppu jäin väliin kun en lämmennyt tuolle ehdotukselle. Onko teillä muilla tällaista, että teille tulee itselle siitä syyllinen olo kun toinen on puutteessa?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun palstan vastaukset yllyttävät ap:ta vellomaan negatiivisuudessa, sen sijaan että kannustaisivat muutokseen. Niinhän se aina täällä menee.

Voishan sitä kokeilla miten käy jos itse ryhtyy pyytettömästi tekemään puolisolle hyvää, ajattelematta joka kerta että nyt meni väärin eikä m i n u a enää huvita. Voit myös virittää itse itsesi sille tuulelle ja käyttää miestäsi hyväksesi -molemmat hyötyy ja parisuhde virkistyy. Ei aina kannata ajatella että nyt menivheti pieleen (ja vauvapalstallakin oltiin sitä mieltä). Ilmeisesti mies on aina se aloitteellinen ja suunnilleen joka kerta jotain menee mynkään ihan jo siksi  koska olette molemmat urautuneet siihen. 

Mutta miksi aina miehen eduksi?

No vaikka siksi jos rakastaa miestään ja haluaa pitää miestään h

Yleensä sellaisilla vaimoilla on mies, joka myös haluaa pitää vaimoaan hyvänä eikä vaan vaatia itselleen. 

Vierailija
42/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroa. Ihan tosissani. Jos ei seksi kiinnosta ja asenne on ylipäätään tuo puolin ja toisin, niin en ymmärrä miksi edes olette parisuhteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhteessa joutuu olemaan puutteessa, se on HUONO parisuhde. N

Eikö elämä ole opettanut, että oma apu on paras apu, joten miksi odottaa, että joku toinen tekee sen eli tekeekö puute parisuhteesta sittenkään huonoa?

Olen eri mutta mä luulen että seksin puute on lähinnä oire. Seksin puute ei tee parisuhteesta huonoa mutta huono parisuhde lopettaa seksin. 

Itse kärsin mieheni haluttomuudesta, tai ehkä se on enemmän kykenemättömyyttä, tosi paljon. Tunnen olevani riittämätön naisena ja kumppanina. Mietin että kiinnostaisiko miestäni enemmän jos olisin nuorempi, nätimpi, parempi. 

Kyllä tekee. Varsinkin sille halukkaalle osapuolelle. En jäisi sellaiseen parisuhteeseen, missä joutuisin kärsimään seksinpuutteesta.

Vierailija
44/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kans näin, että koko päivänä ei välttämättä puhu mulle edes mitään tai kosketa, sitten yöllä tokaisee "oisko seksiä" tai "tuutko laittamaan minut nukkumaan". Kiitos ei, oon jo yleensä laittanut lapset nukkumaan.

Päätit kuitenkin lisääntyä tuollaisen kanssa?

Vierailija
45/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä olen se jolla on haluja. Vaimolle ilmeisesti riittää lelunsa. Seksiä yhdessä on kerran kuussa, ehkä. Lopetin osaltani suutelun lähtiessä ja palatessa vuosia sit, sen jälkeen ei ole juuri suudeltu. En saa kosketusta enkä hellyyttä, olen saanut vaimon syliini viimeksi, öö, en muista. 20v sitten? Olen yrittänyt keskustella, ei apua. Seksistä puhuminen on ilmeisesti tabu, siitä ei voi puhua. Yhdessä oltu varmaan kohta 30v, en muista. Lapset on jo maailmalla. Pojat kylällä puhuu että rahalla saa kosketusta, mitähän lie tarkoittaa🤔? Hoitelen tarpeeni itse, en jaksa odottaa että koskahan on se kuukauden h-hetki.

Mitähän, jos kasvattaisit itsellesi pallit. Tollasta puudelia kukaan halua katsella.

Tarkoitatko kommentillasi että jos ei hyvällä saa niin sitten väkisin? Ääliö! Jos ei vaimo halua niin sitten ei. Hellyys suhteesta on kuollut, tuntuu vaan että asutaan yhdessä kavereina. Reissataan ja vietetään aikaa yhdessä kuten muutkin parit. 

Vierailija
46/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö elämä ole opettanut, että oma apu on paras apu, joten miksi odottaa, että joku toinen tekee sen eli tekeekö puute parisuhteesta sittenkään huonoa?

Olen eri mutta mä luulen että seksin puute on lähinnä oire. Seksin puute ei tee parisuhteesta huonoa mutta huono parisuhde lopettaa seksin. 

Itse kärsin mieheni haluttomuudesta, tai ehkä se on enemmän kykenemättömyyttä, tosi paljon. Tunnen olevani riittämätön naisena ja kumppanina. Mietin että kiinnostaisiko miestäni enemmän jos olisin nuorempi, nätimpi, parempi. 

Kyllä tekee. Varsinkin sille halukkaalle osapuolelle. En jäisi sellaiseen parisuhteeseen, missä joutuisin kärsimään se

No minä olen jäänyt. Koska rakastan, ja koska elämässä ja parisuhteessa on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin seksi. Meillä on valtavasti kosketusta ja läheisyyttä, olkoonkin että seksiin se johtaa tätä nykyä suhteellisen harvoin. 

Vierailija
47/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä olen se jolla on haluja. Vaimolle ilmeisesti riittää lelunsa. Seksiä yhdessä on kerran kuussa, ehkä. Lopetin osaltani suutelun lähtiessä ja palatessa vuosia sit, sen jälkeen ei ole juuri suudeltu. En saa kosketusta enkä hellyyttä, olen saanut vaimon syliini viimeksi, öö, en muista. 20v sitten? Olen yrittänyt keskustella, ei apua. Seksistä puhuminen on ilmeisesti tabu, siitä ei voi puhua. Yhdessä oltu varmaan kohta 30v, en muista. Lapset on jo maailmalla. Pojat kylällä puhuu että rahalla saa kosketusta, mitähän lie tarkoittaa🤔? Hoitelen tarpeeni itse, en jaksa odottaa että koskahan on se kuukauden h-hetki.

Mitähän, jos kasvattaisit itsellesi pallit. Tollasta puudelia kukaan halua katsella.

Tarkoitatko kommentillasi että jos ei hyvällä saa niin sitten väkisin? Ääliö! Jos ei vaimo halua

En vaan sitä, että tuollainen lapanen jatkaa elämistä kuolleessa suhteessa.

Ihan turhaa ruikuttaa, kun ratkaisun avaimet löytyy itseltään. Puuttuu vain se rohkeus tehdä jotain.

Kasvata ne pallit!

Vierailija
48/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko kommentillasi että jos ei hyvällä saa niin sitten väkisin? Ääliö! Jos ei vaimo halua

Kyllä se haluaa, mutta ei tommosta tossukkaa.

Vierailija
49/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo alkoi saarnata mulle ihan samasta aiheesta. No vedin siitä sitten johtopäätökset. Nyt se ihmettelee, miksi olen niin usein, niin hyvällä tuulella. Siinähän ihmettelee. Milloinkohan tajuaa syyn siihen?

Vierailija
50/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös miehet täällä ole toitottaneet, että jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan?!

Naiset ainakin ovat toitottaneet että mies on vastuussa sekä omasta että naisen orgasmista.

Ei siinä ole mitään ristiriitaa, että jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan ja samanaikaisesti parisuhteessa vastuussa kumppaninsa seksuaalisesta hyvinvoinnista.

Vierailija
51/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo alkoi saarnata mulle ihan samasta aiheesta. No vedin siitä sitten johtopäätökset. Nyt se ihmettelee, miksi olen niin usein, niin hyvällä tuulella. Siinähän ihmettelee. Milloinkohan tajuaa syyn siihen?

No hyvästit sitten liitolle.

Vierailija
52/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettelit vetämään käteen?

Vierailija
53/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Apn mies nuolisi aplle päivittäin kunnon orkut voisi seksi alkaa taas kiinnostamaan. Masturbointialustana oleminen ei kiinnosta ketään eikä naisten tule sellaiseen tyytyä. Siinä vain hukkaa naiseutensa ja seksuaalisuutensa. 

Vierailija
54/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvästit sitten liitolle.

Jep.

Itseasiassa ilmoitin vaimolle, tulevalle ex-vaimolle, että ei nappaa enää homma. Tuli sille muka yllätyksenä. No mitäpä muutakaan. Mulla ei ole elämää tuhlattavaksi.

Vierailija
55/71 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ap:n mies on hyvin todennäköisesti mies, joka ei piittaa naisensa tyydyttämisestä/orgasmeista. 

Vierailija
56/71 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koko parisuhde kuulostaa niin surkealta, että en ymmärrä miksi ovat yhdessä. 

Miestä ei kiinnosta kuin kassien tyhjennys ja ap välillä tähän suostuu ihan vain säälistä. 

Vierailija
57/71 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ap:n mies on hyvin todennäköisesti mies, joka ei piittaa naisensa tyydyttämisestä/orgasmeista. 

Ihan vastaavasti toimii molemmin päin. Ex-vaimo tarjosi ns. säälipillua liiton loppuvaiheissa. Kyllähän se hetken toimi pahimman yli, mutta jossain kohtaa tuli niin tympeä olo koko ajatuksesta, että päätin ottaa eron työn alle. 

Silloin harvoin kun meillä oli seksiä, niin aina ensin hoitelin vaimolle orgasmin. Hän käytännössä makasi selällään ja minä hoidin kaiken. Nyt kun miettiin, niin ihmeen pitkään jaksoin tuollaista. Kun vain joku keksisi sen aikakoneen, jotta pääsisi antamaan itselleen neuvoja.

Vierailija
58/71 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, silti voisit ainakin silloin tällöin yrittää antaa miehellesi kunnollisen tyydytyksen. Mies siitä yllättyneenä saattaisi innostua itsekin ja nähdä taas sinutkin ihan eri silmin.

Vierailija
59/71 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että tästä eteenpäin jokainen hoitakoon oman orgasminsa itse tässä huushollissa.

Jos mies ei ymmärrä miten sitä kumppania hellitään ja pidetään hyvänä niin olkoon ilman sanon minä.

Ei voi olla noin hemmetin juntti ukko.

Sano että tää on vitsi🙄.

Vierailija
60/71 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö oikeuttaa miehen olla tekemättä mitään seksin eteen? Riittää kun sanoo että pöksyt pois ja pompi päällä?

ei mitään tekemistä rakkauden kanssa.sama kun ukko kävis maksullisissa. Yhtä psljin tunnetta mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä