Miten olis, haluaisin jäätelöä mutta en viitsi lähteä itse ostamaan
Jos olisit mun mies, kävisitkö ostaan meille jäätelöt?
Kommentit (25)
Kotiinkuljetus maksaa aika paljon.
Saisit liikuntaa ja minä olisin iloinen huomiosta!
Jos olisin miehesi, niin sanoisin että käypä itse niin saat edes osan kaloreista kulutettua.
Montako kilometriä joudut kävelemään kauppaan?
Kiitos sinulle joka tottakai lupasit mennä. Kauppaan on ihan lyhyt matka. Mutta lonkkani on murskana joten kaikki omat lähdöt ovat hitaita.
Eikö sinulla ole aivotoimintaa tuon enempää?
Wolt kuljettaa ainakin karkkia. Varmaan jäätelökin säilyisi riittävästi, jos asut lähellä kauppoja?
Jatkossa osta monta jätskiä kerralla pakastimeen. Ei tartte yhden jäden takia juosta kaupassa.
Haaveilen samasta. Mulla on kauppaan noin 600 metriä. Mutta väsyttää niin kovasti että jätski jää saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole aivotoimintaa tuon enempää?
Ei taida olla, jos niin sanotusti.
Voi olla että menisin, jos olisin miehesi. Tosiasiassa olen kylläkin nainen, mutta ei kai se mitään.
Jos olisin sun mies niin kävisin ostaan jäätelöt jos saisin panna sun tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
Sulle käy huonosti jos yrität. Hänellä on musta vyö kamppailulajissa ja äkäinen ukko. Ja minä olen kyllä mieluummin ilman jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle käy huonosti jos yrität. Hänellä on musta vyö kamppailulajissa ja äkäinen ukko. Ja minä olen kyllä mieluummin ilman jäätelöä.
Käytän rauhoittavia lääkkeitä häneen ja ukkoon.
Jos ajattelee hyvää karkkia tai cola, alkaa jalat yhtäkkiä toimimaan kohti kauppaa?
Ihan varmasti en. Jos mulla olisi ihana aktiivinen vaimo, tekisin paljon pitääkseni hänet tyytyväisenä. Jos joku laiska-pska yrittää sohvalta käskyttää, niin osoittaisin ovea, koska oletan, että talokin olisi minun hankkima.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä menisin tottakai
Toinen laiska nainen komppaa, kuinkas muuten...
Ei kun pitäisi ajatella Panacodeja ja se annos mikä on jäljellä, pitää jättää yöksi.
Enkä syö karkkia, en juo colaa. Mutta jäätelöä en voi vastustaa.
Tilaa robotilla