Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ajatellut, että elämäni menee näin

Vierailija
25.08.2024 |

Ei se tietenkään ihme ole, kun ei ole ollut normaalit mahdollisuudet elämään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte noin hemmetin katkeria. Miksi? Sinne Vantaalle vaan terveisiä. Ei se sun Jabba the hut muutu yhtään sen komeammaksi, vaikka kuinka läträisit viinien ja liukkarien kanssa. Kuvottaa oikein sokerideittailua mainostavat naiset keidenkä sponsoria joudutaan pitämään syystä piilossa tai sitten rankalla kädellä siivoamaan kommenttiosiota.

Vierailija
2/5 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan mennyt. Kaikkea muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän elämät on menneet? Itse kuvittelin, että jään pohjoiseen pikkukaupunkiin viljelijän vaimoksi ja ehkä teen pari mukulaa. Onneksi tajusin silloin nuorena lähteä Etelä-Suomeen opiskelemaan. Siitä maailma avartui. Nyt olen onnellinen viisikymppinen, hyvässä avioliitossa elävä (lapseton) ja hyvin toimeentuleva. 

Vierailija
4/5 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään uskonut että olen sinkku ikäni enkä saa lapsia. Mutta niin siinä on käynyt.

T: kiltti mies

Vierailija
5/5 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän elämät on menneet? Itse kuvittelin, että jään pohjoiseen pikkukaupunkiin viljelijän vaimoksi ja ehkä teen pari mukulaa. Onneksi tajusin silloin nuorena lähteä Etelä-Suomeen opiskelemaan. Siitä maailma avartui. Nyt olen onnellinen viisikymppinen, hyvässä avioliitossa elävä (lapseton) ja hyvin toimeentuleva. 

Minua harmittaa, etten lähtenyt nuorena Lappiin asumaan, vaan muutin Keski-Eurooppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan