Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Jos nyt Annalla huono itsetunto , niin minkä takia purkaa kaiken negan Haihin ? Tähän asti ei ole näkynyt mitään positiivista häneltä tuota kundia kohtaan. Ei yhtään mitään. Jätkä saa varoa mitä voi sanoa.
Jyrki on jo ihan tohvelisankari. Istui kummallisissa shortseissa (näyttivät kalsareilta) sohvalla itkemässä. Jenni ei varmaan tykkää itkevistä miehistä.
Hain ja Annan keskustelu oppilaista...Hai kertoi kokemuksensa/mielipiteensä että yläastelaiset ovat erilaisia kuin ala-astelaiset. Ihan normi jutustelua.
Anna:" Kyllä MINÄ tiedän. MINÄ olen alan asiantuntija"
Eikö voi vaan sanoa esim " joo, totta"
Eli senkin Anna käänsi tod näk päässään että Hai vähätteli Annan "asiantuntemusta" Haihan vain kertoi oman kokemuksensa siitä, kun oli ollut yläasteella ja oppilaat kiusasivat sijaisopettaja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Matti on Tainalle sanonut, kun on Tainan mukaan nyt menetetty turvallisuus ja luottamus suhteesta, niitä nyt rakennettava uudelleen? Onko taas tapahtunut jotain, mitä ei ole katsojille näytetty?
Ja aiemmin se häämatkalta paluukin jäi vaivaamaan. Aika kummallista, että Taina ei ole halunnut Mattia auttamaan laukkujen kanssa vaan oli pitänyt kutsua kaveri vastaan kantamaan laukut kotiin. Tässäkin tulee heti mieleen, että häämatkan lopussa tai automatkalla on ollut joku riita, minkä vuoksi Taina on kieltäytynyt Matin avusta ja soittanut kaverinsa vastaan laukunkantoavuksi.
Eihän se olisi eka kerta kun näissä realityissä tapahtuu jotain yllättävää.. oliko se BB:ssä joku opettaja, jonka reissu ei mennyt ihan putkeen ja puitiin oikeudessakin.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on jo ihan tohvelisankari. Istui kummallisissa shortseissa (näyttivät kalsareilta) sohvalla itkemässä. Jenni ei varmaan tykkää itkevistä miehistä.
??? Ihme oletus.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin kateellinen tuosta Jennin siisteydestä. Uskalsin taas huomauttaa ihmistä, jonka luona joudun asumaan kodin sotkuisuudesta ja likaisuudesta ja siitä, kuinka paljon tästä kärsin ja tämä vastasi, että olen muka itse se kaiken sotkun aiheuttanut. Palkkaisi sitten edes siivoojan, mutta ei voi sitäkään tehdä kun maksaa liikaa.
Tiskikonetyyppi tunnistettu 😊..asuu äitinsä kanssa sotkussa ja tavarapaljoudessa ja on kateellinen muiden siisteille kodeille, joissa astianpesukone
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse köyhä moniongelmainen työtön, enkä tuomitse esim. työttömiä, mutta siltikin jaksan aina ihmetellä sitä, miten paljon keskustelua tällä palstalla on aina ihan arkipäivisinkin keskellä päivää.
Eletään etätyö -aikakautta. Ehkä siksi.
Plus että Suomessa on huomattava määrä työttömiä, eläkeläisiä ja opiskelijoita. Lisäksi viestejä on tullut paljon klo 11-13 eli ruokkiksella. On myös vuorotyöläisiä, jotka ovat päivät kotona. Jaksan aina ihmetellä sitä, että jotkut jaksavat ihmetellä sitä, että tänne joku laittaa kommentin keskellä päivää. Ihmettelevätkö samat henkilöt, miten jotkut ehtivät käydä röökillä, soittaa puhelun , katsoa Facea, syödä välipalaa, siivota tai tehdä oikeastaa
Yksinyrittäjä here! Teen töitä juuri sen verran kun huvittaa ja milloin huvittaa.
Onko jyrki muka muuttanut oikeesti Jennin luo, kun Jenni hokee, että tää on sun koti?
Jyrki sai YHDEN hyllyn vaatekaapista ja A4 kokoisen listan järjestyssääntöjä.
Jenni otti nokkiinsa, kun Jyrki kysyi, milloin grilliä on viimeksi käytetty. Oli siis ihan hurjassa kunnossa. Jenni väitti kameran edessä, että Jyrki etsii huomautettavaa ja hänen siisteudestään taas ei saa huomautella.
Vierailija kirjoitti:
Matti vaikuttaa aika tunneköyhältä, Hai ei osaa keskustella, Jyrki miehistä ainoa joka sopii parisuhteeseen.
Ehkä Hai ei vain uskalla keskustella kunnolla kun Anna kääntää kaikki asiat perseelleen. En ole ikinä tavannut noin v#tun raskasta ihmistä kuin Anna. Ihmettelen, jos löytää ylipäänsä ikinä puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin kateellinen tuosta Jennin siisteydestä. Uskalsin taas huomauttaa ihmistä, jonka luona joudun asumaan kodin sotkuisuudesta ja likaisuudesta ja siitä, kuinka paljon tästä kärsin ja tämä vastasi, että olen muka itse se kaiken sotkun aiheuttanut. Palkkaisi sitten edes siivoojan, mutta ei voi sitäkään tehdä kun maksaa liikaa.
Tiskikonetyyppi tunnistettu 😊..asuu äitinsä kanssa sotkussa ja tavarapaljoudessa ja on kateellinen muiden siisteille kodeille, joissa astianpesukone
Ei asu äitinsä kanssa, vaan isänsä kanssa. Äiti on kuollut jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hain ja Annan keskustelu oppilaista...Hai kertoi kokemuksensa/mielipiteensä että yläastelaiset ovat erilaisia kuin ala-astelaiset. Ihan normi jutustelua.
Eli senkin Anna käänsi tod näk päässään että Hai vähätteli Annan "asiantuntemusta" Haihan vain kertoi oman kokemuksensa siitä, kun oli ollut yläasteella ja oppilaat kiusasivat sijaisopettaja.
Vaikuttaa todella neuroottiselta ihmiseltä, jolla itsetunto on nollassa. Anna ajattelee aina sitä, että toinen haluaa loukata. Haita käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??? Ihme oletus.
Jennihän haluaa machomiehen, joka iskee nyrkkiä pöytään. Näin hän alussa selitti.
Vierailija kirjoitti:
Onko jyrki muka muuttanut oikeesti Jennin luo, kun Jenni hokee, että tää on sun koti?
Jyrki sai YHDEN hyllyn vaatekaapista ja A4 kokoisen listan järjestyssääntöjä.
Jenni otti nokkiinsa, kun Jyrki kysyi, milloin grilliä on viimeksi käytetty. Oli siis ihan hurjassa kunnossa. Jenni väitti kameran edessä, että Jyrki etsii huomautettavaa ja hänen siisteudestään taas ei saa huomautella.
Miksi sitä grilliä ei sitten ainakaan kameran kuvatessa pesty? Jyrki olisi oma-aloitteisesti voinut pestä grillin. Ilmeisesti liian vähän paistettuna syödyt pihvit paistettiin sitten tuossa likaisessa grillissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??? Ihme oletus.
Tässä on se ongelma, että kun nainen on hoivaava ja pehmeä, ryhtyy mies nyhveröksi, joka kyyristelee siinä sohvalla ja kaipaa rohkaisua. Miksi? Nainen halusi olla lempeä ja hoivaava ja saada mieheltä vastaavaa, turvaa ja tukea. Tuollainen itsesääli ei ole maskuliinista, jolloin naisen pitää ryhtyä mieheksi, mitä Jennikin jo pelkäsi.
Ei voi olla totta, tää Annahan on aivan sekopää :O Toivottavasti Hai on juossut pakoon heti kun tulivat takaisin Suomeen...
Vierailija kirjoitti:
Hai oli kokemusasiantuntija, eli ihan samalla tavalla asiantuntija.
Ensimmäistä kertaa seurannut jaksoja vähän tarkemmin. Onko niissä aina olleet näin epäsopivat parit. Vaikuttaa joltain joilla on ollut huonoa tuuria suhteissa ja nyt miettivät että mitä jos tämän ohjelman kautta. Tuo hai vaikuttaa ehkä vähän epäkunnioittavalta ja keskenkasvuiselta annaa kohtaan. Jätkämäinen. Samanlainen kuin jollain kaudella oli joensuulainen pari ja mied töksäytteli ja nainen loukkaantui.
Vierailija kirjoitti:
Anna se hai on.
Suu leveänä on valmis iskemään toiseen ja päästämään ulos raatelevia sanoja.
Huippu oli, kun Hai kertoi kahvinjuontikysymyksensä taustaa, Hänellähän on siis ystäviä, jotka ovat siitä puhuneet. Hai vertasi kysymystä Annan kysymykseen vegaaniuden kokeilemisesta.
Samassa Anna tajusi: Olen alitajuisesti halunnut näpäyttää sinua. Alitajuisesti!
MIkä raatelukilpailu toisen ihmisen kanssa juttelu tälle haille on. Tällä kohtaa Hai oli todella epäuskoisen hämmentyneen näköinen.
Tämä tämä tämä!!!
Samoihin asioihin kiinnitin huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annalla on harvinainen taito näyttää todella negatiiviselta ja huonotuuliselta koko ajan, ihan siis jo fyysiseltä olemukseltaan ja ilmeiltään.
Joo, pää on takakenossa, suu viivana, hartiat korvissa. Pisti silmään varsinkin siinä puistokohtauksessa Kanalan kanssa ja väliin leikatuissa yksilöhaastattelupätkissä. Anna ei valitettavasti pysty rentoutumaan.
Johtuu siitä, että on varmaan tottunut pitämään tiettyjä asentoja ja kuvakulmia ettei hänen lievää karsastusta havaittaisi. Ihan inhimillistä ja liikkistä.
En ole huomannut Annan karsastavan, mut Jennihän kyllä karsastaa.
Pyöröovista ulos