Ajattelin erota avovaimosta.
Siis ei siinä mitään vikaa ole, tosi ihana nainen ollut mutta haluan elää yksin. Avovaimo on elättänyt minua vuosia ja olen loisinut sen asunnossa lähes ilmaiseksi mutta nyt on aika tullut muuttaa omaan kotiin. Tapasimme baarissa joskus ja parin viikon jälkeen se pyysi että muuttaisin sen luokse asumaan. 14 vuotta mennyt siitä. Ajattelin että olisi hyvä olla yksin välillä ja hankkia töitä ja tehdä juttuja yksin. Olen minä töissäkin ollut mutta työt kestänyt 3-5 kuukautta ja sitten ollut taas 6 kuukautta työtön. Koronan jälkeen työt loppui kokonaan. Nyt voisi taas alkaa panostaa työn hakemiseen ja omaan itseensä.
Kommentit (5)
Eroaminen on helppoa. Itse vaan lähdin kun muija sanoi että minun pitää tienata enemmän rahaa.
Sinun lähtösi on naiselle kuin rahaa pankkiin joka päivä. Go for it!
Muista pyytää avovaimoltasi rahat vuokravakuutta varten ja kustantaa muuttosi. Sekä maksaa ensimmäinen vuokrasi. Yhteisiä lapsiahan teillä ei kai ole. Jäljelle jätät vain paskaiset kalsarit.
Loinen, joka ei arvosta naustaan ja saamaansa tukea lähtee. Parin kuukauden päästä totuus iskee vasten kasvoja, mutta nainen on jo herännyt ja tajunnut ap:n paskuuden. Toivottavasti ap ulkonäkösi on kunnossa, jotta saat uuden elättäjän.
No sitten vaan eroat. Minä erosin kun vaimo väitti että olin pettänyt sitä vaikka vietän 90% ajastani kotona niin jostain se sai päähänsä että petän. Sanoin vaan että selvä peli muutan pois.