Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näistä naisista miehet valittaa

Vierailija
25.08.2024 |

Nyt löytyi henkilö, joka ruksaa kaikki boksit. 

1. On aloitteellinen erotessa ja siirtyy kylmästi eteenpäin

2. Hakee parisuhteelta kemiaa ja elämyksiä

3. Tykkää miehistä jotka näyttävät väkivaltaiselta

4. Vanhemmiten alkanut ihastumaan miehiin, joita päin ei olisi edes katsonut parikymppisenä

5. Valittaa miten miehet kokee hänen älykkyytensä pelottavana

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010510769.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen itse kokenut niin miehet valittaa kun teen päätöksiä jotka takaavat minun turvallisuuteni tai hyvinvointi, eikä tämä päätös hyödytä heitä mitenkään. 

Vierailija
2/5 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletatko antavasi neuvoja nuorille naisille tällä palstalla?

Olet nyt vähän väärässä paikassa, kun täällä on kaltaisiasi omahyväisiä koltiaisia ja yli 70mummoja, jotka kyllä ovat kaikki asiat tienneet jo ennen isäs syntymää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Onpa erikoista. Eli miesten mielestä naisten pitää loppuelämä kärsiä heidän kanssaan ja ei koskaan saa mennä elämässä eteenpäin hohhoijaa.. patakattila soimaan ..

Varmaan miehille sitten kivempi jos aloittaa suhteet vielä yhdessä ollessa niin kuin miehet tekee ja vaihtaa uuteen lennossa..

Vierailija
4/5 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Suomeksi miehille kelpaa vain harmaa hiiruilenen idiootti nainen joka mihinkään miehen kuspäisyyteen puutu tai sano ja mies saa tulla ja mennä miten lystää ja käyttää kaikki yhteiset rahat ja nainen on kiltisti hiljaa alamaisena tälle ylivoimaisella mies herruudelle...ja valmis avaamaan haaransa tälle ihanalle sammakko prinssille ja synnyttämään tälle lapsia, jotka ryöstää erossa, jonka takia tämä harmaa hiiruilenen nainen ei koskaan lähde suhteesta. Sairasta. Noh kun katsoo ns. "Hyviä miehiä", niin heillä tosi usein nämä hiirulais vaimot juuri tästä syystä. On se kivaa kun kotona on oma kotiorja lapanen..

Vierailija
5/5 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti osui ja upposi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme