Ostaisitko uuden hupparin ja neuletakin uutena ja maksaisit n. 60 euroa niistä vai sitten käytettynä jolloin voit saada ne vaikka kympillä?
Kommentit (36)
Ostan kun saan kohtuullista palkkaa..
Ostan uutena
Iljettäisi pitää toisten vanhoja vaatteita.
Ostan kirpparilta, hupparin löysin ilmaispöydästä, käärijän vihreä uusi, siinä oli pikku tahra helmassa.
Olen pitänyt sitä nyt 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin kallis maku, että saan kyllä huppariin menemään satkun ja neuletakkiin 200. Käytän siksi kirppareita ja neulon itse.
hullua.
Ostan uutena, 60 euroa yhdestä tuotteesta ei ole liikaa. Käytän vaatteet loppuun.
Jos ostan hupparin ja neuletakin niin se huppari maksaa todennäköisesti 80-120€ ja neuletakki 150-250€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin kallis maku, että saan kyllä huppariin menemään satkun ja neuletakkiin 200. Käytän siksi kirppareita ja neulon itse.
hullua.
Hullumpaa minusta ostaa neuletakki joka on muovia. Sitä ne halvemmissa hintaluokissa ovat.
Aina vain uutta ja laatumerkeiltä
Ei uutta hupparia voi saada käytettynä.
Riippuu varmaan käytettyjen kunnosta. En yleensä osta käytettynä, mutta ehkä jonkun sellaisen vaatteen voisi ostaa mikä on syystä tai toisesta jäänyt hyvin vähälle käytölle.
Tietenkin ostaisin uutena. Tosin hupparit on niin teiniä, että ne jäisi ostamatta vaikka eurolla saisi.
En osta kirppareilta mitään. Eli ostan aina vaatteet uutena, tosin tuo summa tuskin riittäisi noihin molempiin.
Mulla menis uuteen hupparin ja neuletakkiin max 25-30€. Ostan kaiken alesta, -60/-70%. En tarvitse merkkituotteita, mutta laadukkaasta aineesta tehdyt kylläkin. Joten en ostaisi mitään kirpparilta, vaikka olisivatkin jonkun kalliin brändin. Enkä ostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hullua.
Miksi on hullua pukeutua kuten haluaa ja nähdä vähän vaivaa sen eteen? -Sivusta toinen samanmoinen
Käytettynä, jos löytäisin hyvät. Kirpparilta ei vaan yleensä löydy mun kokoa ja kivaa väriä. En ehkä jaksa ravata siellä tarpeeksi usein. Kaupasta on helpompi käydä ostamassa uutena.