PÖRSSISÄHKÖN VKO HINTA 0.22C
Kuukauden keskihinta 1.35c
Nyt äkkiä sitomaan 9c määräaikaiseen.
Kommentit (38)
siirto maksaa silti
aina ja ikuiseisti
Verot, siirrot ja energiaa myyvän yhtiön ottama marginaali päälle niin saadaan todellinen hinta.
Kyllä kelpaa😀😀 eilen oli kaikki laitteet, pesukoneet ja astianpesukoneet mukaan lukien, päällä on kun oli sähkö pakkasen puolella
Määrikset itkee kun pörssiläisillä keskihinta ollut alle 2 c jo kesäkuusta lähtien
Vierailija kirjoitti:
siirto maksaa silti
aina ja ikuiseisti
Kuten määräaikaisiinkin sopimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minun viime pörssisähkö lasku 8,36e /kk.
Minulla oli tammikuun 2023 lasku 769 euroa. Kesällä jää 50 euroon/kk.
Sähköfutuurit ennustaa pörssiläisille halpaa syksyä
Viime kuun sähkölasku kokonaisuudessaan 75e josta pörssisähkön osuus 11e.
Niin. Näin kesällä kulutus noin 7 kwh / vrk talven pakkasilla 120 kwh / vrk. Ei näillä kesän hinnoilla paljoa merkitystä ole.
Vierailija kirjoitti:
Verot, siirrot ja energiaa myyvän yhtiön ottama marginaali päälle niin saadaan todellinen hinta.
Niin? Maksat ne siirrot myös 9 sentin kiinteän hinnan päälle. Se vasta kallista onkin
Vierailija kirjoitti:
Niin. Näin kesällä kulutus noin 7 kwh / vrk talven pakkasilla 120 kwh / vrk. Ei näillä kesän hinnoilla paljoa merkitystä ole.
Sulla joku hutera sähkölämmitteinen mörskä?
Meillä kesällä kulutus n. 700 kWh/ kk ja talvipakkasilla maks 1700kWh/ kk ollut.
Vierailija kirjoitti:
niitä ei ole missään lukkoon lyöty. en usko ennen kuin näen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Maksat ne siirrot myös 9 sentin kiinteän hinnan päälle. Se vasta kallista onkin
Mutta kun lahopäät kirkuu kurkku suorana ja hekumanpissat houisuissa, että sähkölaitos maksaa heille sähkön käytöstä, vaikka lahopää itse on se joka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla joku hutera sähkölämmitteinen mörskä?
Meillä kesällä kulutus n. 700 kWh/ kk ja talvipakkasilla maks 1700kWh/ kk ollut.
Sähkölämmitys kyllä, hutera mörskästä en niinkään tiedä. Vuosikulutus reilusti alle keskiarvon ikäiselleen talolle (20v vanha talo). Tottakai uusi menisi pienemmällä sähköllä.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan nää "futuurit" alkaa näkymään määräaikaisten hinnoissa? Viime talvenakin piti futuurien mukaan olla tosi halpaa
Oletko jo AP lämmittänyt varastoon, kun on halapoo se sähkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan nää "futuurit" alkaa näkymään määräaikaisten hinnoissa? Viime talvenakin piti futuurien mukaan olla tosi halpaa
Koska sähköyhtiöt ovat ahneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun lahopäät kirkuu kurkku suorana ja hekumanpissat houisuissa, että sähkölaitos maksaa heille sähkön käytöstä, vaikka lahopää itse on se joka maksaa.
Missäs noin on väitetty?
Minun viime pörssisähkö lasku 8,36e /kk.