Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko raskas elämäntilanne ilmetä myös fyysisenä väsymyksenä?

Vierailija
24.08.2024 |

Niin että koko kroppa tuntuu painavalta ja jotenkin heikko olo. Siis nimenomaan fyysisesti. Vai olenko sairas?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi.

Vierailija
2/8 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi. Esim. minä sain tietää sairastuneeni parantumattomaan leukemiaan ja koko ajan väsyttää. Eilen nukuin kahdet päiväunet ja tänään nukkunut jo yhdet. Taidan mennä taas. En pysy hereillä kuin 3-4 tuntia kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, koska se on kuormitusta ihmisen hyvinvoinnille ja keholle. 

Vierailija
4/8 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta kannattaa ehkä tarkistaa rauta-arvot jos ovat alakanttiin. 

Vierailija
5/8 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi. Esim. minä sain tietää sairastuneeni parantumattomaan leukemiaan ja koko ajan väsyttää. Eilen nukuin kahdet päiväunet ja tänään nukkunut jo yhdet. Taidan mennä taas. En pysy hereillä kuin 3-4 tuntia kerrallaan.

No tuossa tapauksessa väsymys johtuu varmastikin myös ihan siitä leukemiasta.Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
6/8 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. 

Vierailija
7/8 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossa tapauksessa väsymys johtuu varmastikin myös ihan siitä leukemiasta.Kaikkea hyvää sinulle.

Pikemminkin väsymys johtuu leukemialääkityksestä joka ei edes paranna, se vain korkeintaan estää syöpää leviämästä. Ja aiheuttaa anemiaa, mutta luuletko ettei elämäntilanne ole raskas?

Vierailija
8/8 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin väsymys johtuu leukemialääkityksestä joka ei edes paranna, se vain korkeintaan estää syöpää leviämästä. Ja aiheuttaa anemiaa, mutta luuletko ettei elämäntilanne ole raskas?

En tietenkään. Siksi sanoinkin, että johtunee MYÖS leukemiasta. Taatusti on hyvin raskasta kaikin puolin.