Rita Niemi-Manninen avautuu suhdekriisistä Akin kanssa: Tässä on ollut kovat viikot
Kommentit (262)
Tulee mieleen kun aikanaan oli se varakas Jethro sellainen median lellikki. Nyt on tuo varakas Mannisen pariskunta. Toivottavasti heillä ei ole aivan älyttömästi velkaa.
Onko ne lasut olleet aina oikeasti perättömiä?
Mannisten pitää tehdä mitä vain, että pysyisivät otsikoissa. Sieltä se raha niihin taloihin ja ökyelämäntyyliin tulee 🤑
Vierailija kirjoitti:
Onko ne lasut olleet aina oikeasti perättömiä?
On.
jos sinulla olisi yhtään järkeä päässä, niin tajuaisit.
Vierailija kirjoitti:
Tseppiä Rita
Todellakin, tsemppiä Ritalle. Sinulla on hyvä, eteenpäin vievä ja yritteliäs asenne. Olit jotenkin todella vapautunut palatessasi Selviytyjistä, ja toivottavasti pärjäsit siellä pitkälle. Katson tämän kauden puhtaasti sinun takia :)
Vierailija kirjoitti:
Mannisten pitää tehdä mitä vain, että pysyisivät otsikoissa. Sieltä se raha niihin taloihin ja ökyelämäntyyliin tulee 🤑
Piikkiin piikkiin
Minulla ei ole mitään tatuointeja vastaan, mutta hyi helvetti, miten ruma tuo koiran pärstä on olkapäässä.
Järjen jättiläinen nimeää (taistelu)koiransa Putiniksi (miksi, voi miksi?) ja sitten vielä näinä maailmanaikoina tatuoituttaa P:n nimen nahkaansa. Ei heru arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyh, mikä nainen, suorastaan ällö
Mun mielestä ei ole ällö, mutta mietin joskus, että onkohan tämä naispuolinen vastine sille miestyypille minkä kaikki miehet kuvittelee olevan naisen unelma. Oikeasti esim. minä en ole ikinä voinut olla kiinnostunut mistään bodybuildereista.
Vierailija kirjoitti:
Suomen turhin pariskunta 🙉
Arvaa hävettääkö meitä porilaisia nää Manniset ja Harlinin eukko?
Onhan tämäkin tavallaan saavutus, että tekemättä mitään mainitsemisen arvoista, tai olematta mitenkään lahjakas missään, roikutaan mediassa hakemassa huomiota hyvin tavanomaisilla tapahtumilla. Pisteet kuitenkin tälläisestä yritteliäisyydestä.
Millä nämä kaksi elättävät itsensä?
Maki ja Brita ja laps on Boris. Heh, ite keksin
Vierailija kirjoitti:
Maki ja Brita ja laps on Boris. Heh, ite keksin
Tai Doris eli Dorka.
Anteeksi vaan, mutta eivät anna kovin älykästä kuvaa itsestään. Miksi joku seuraisi näiden tekemisiä. Majakka ja perävaunu?
Voihan joskus yritystoiminnat olla erikseen. Toinen joogaa ja toinen salilla tms. Tai voihan niin ollakin?
Tseppiä Rita