Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Forsberg pystyy kulkemaan korkkareissa poikaystävänsä kanssa

Vierailija
24.08.2024 |

On tyytyväinen.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan friikki sitä transua suostuu panemaan? Ja missä sen kanssa kehtaa kulkea kun kaikki tuntee sen "taustan"?

Mitä tarkoitat?

Onko tää se Sara joka laittoi vaipat ja kakki niihin...

Mitä ihmettä puhut?

Se yrittää selittää että hänellä itsellään on mielenterveysongelmia.

Vierailija
42/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus taisi olla pääasia poikaystävässä, muut seikat kuten luonne  älykkyys yms oli sivuseikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus taisi olla pääasia poikaystävässä, muut seikat kuten luonne  älykkyys yms oli sivuseikka

Että joillain voi sitten olla huono itsetunto! Noloa! Ryhdistäydy.

Vierailija
44/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tympeää että vielä näinäkin valistuneina aikoina nainen vaan ei voi olla pidempi kuin se kultamurumies. Kummallakohan siinä on huono itsetunto? Naurettavaa hommaa.

En halua kävellä kadulla sellaisen miehen kainalossa, joka on minua lyhyempi. 

No sitten olet aikamoinen kana. No, voi se mieskin sitten vaatia, ettei halua kainalossaan kuljettaa esim. itseään painavampaa naista. Tit for tat.

Vierailija
45/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tympeää että vielä näinäkin valistuneina aikoina nainen vaan ei voi olla pidempi kuin se kultamurumies. Kummallakohan siinä on huono itsetunto? Naurettavaa hommaa.

No sitten olet aikamoinen kana. No, voi se mieskin sitten vaatia, ettei halua kainalossaan kuljettaa esim. itseään painavampaa naista. Tit for tat.

No ei kai kukaan mies itseään painavamman naisen kanssa ole! Eri

Vierailija
46/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estääkö joku herkän miesoletetun pituuskompleksi ja alemmuudentunne korkkareiden käytön naisilta?

Aika säölittövä ukonretale, jos näin on.

Ennemminkin se on ollut naisille ongelma. Saran tapauksessa vielä erityisesti, kun on 185cm ja siihen korkkarit sitten päälle.

Vierailija
47/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noi pituushaaveet on keskenkasvuisten (aivojen) prinsessa tai prinssihaaveita..meitä on moneksi ja mullakin on ollut hyvinkin pitkiä naisystäviä (seurustelusuhteessa).. totuus sattuu? vain prinsseillä ja epävarmoilla prinsessoilla. keski-ikäisen kokemus.

lyhyt köyhä ja työtön mutta hyvä ihmiseksi.

Voisitko kunnioittaa kanssaihmisiäsi edes sen verran, että kirjoittaisit jotain muuta kuin kirjainpuuroa?

ja kolahti sitten kunnolla. miksi edes vastaan? 

Vierailija
48/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noi pituushaaveet on keskenkasvuisten (aivojen) prinsessa tai prinssihaaveita..meitä on moneksi ja mullakin on ollut hyvinkin pitkiä naisystäviä (seurustelusuhteessa).. totuus sattuu? vain prinsseillä ja epävarmoilla prinsessoilla. keski-ikäisen kokemus.

Voisitko kunnioittaa kanssaihmisiäsi edes sen verran, että kirjoittaisit jotain muuta kuin kirjainpuuroa?

Kolahti? Piipität täällä vaivautumatta edes käyttämään isoa alkukirjainta virkkeen alussa. Ptyi!

Vierailija
49/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin sen youtubekanavaa mielelläni, mutta mä en jaksa sen pelleilyä ja vitsejä joka väliin.

Pitkästä aikaa vuosiin katsoin ja tämä koski hänen uutta kämppää, mut häiritsi sen ylimääräinen setti, jotka piti kuitenkin vähän väliä skippailla :/

Vierailija
50/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys: Onhan niitäkin.

Sivusta

Vierailija
51/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No OK tarkennetaan sitten: mies ei halua kainaloonsa normaalipainoista tanakampaa kanaa. 

Vierailija
52/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolahti? Piipität täällä vaivautumatta edes käyttämään isoa alkukirjainta virkkeen alussa. Ptyi!

Mä oon ihan menestyvä mies vaikka oon köyhä lyhyt ja tällä hetkellä työtön. Miksi edes vastaan kun noin kolahtelee? En edes mitään riitaa halua mutta käytöksesi on ala-arvoista. Ihmettelen vaan. Jaa niin piipittelen ??? Ok.

Vierailija
53/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavat varmaan pitkiä lapsia, kun molemmat ovat noin pitkiä.

Sara ei pysty saamaan lapsia.

Kyllä pystyy .Normaali nainen.

Ei pysty niin hän sanoo lääkärin sanoneen. Ei ole ihan normaali, naisen vehkeet, mutta kokee olevansa enempi mies. Näyttäisi kuitenkin olevan rinnat ja kuulostaa, että naisen ääni. Toisin kuin filippiiniläinen tomboy, jolla naisen vehkeet, vankka rakenne, ei rintoja ja miehen bassoääni.

Vierailija
54/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut. mikä ongelma?

Vierailija
55/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, etteivät kaikki edes halua tai toivo parisuhteeltaan minkäänlaista tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta kumppaninsa kanssa. 

Tämä keskustelu ja jo sen avaus muistuttaa taas jälleen kerran siitä miten alkukantaisin kriteerein ja perustein määräytyy unelmien kumppani monen mielissä edelleen.

Ei mitään uutta unelmiem miehen odotetaan vai pitäisikö sanoa vaaditaan olevan paljossa samanlainen kuin muutama-sata-tuhatta vuotta aiemmin.

Erikoista on vain se, että kun tämän sanoo ääneen, niin aina joku kimpaantuu. Vai onko niin, että itsestään selviä ja ilmeisiä asioita nyt ei muutenkaan ole fiksua sanoa  ääneen. Ne eivät tuo mitään uutta tai ylläpidä mitään erityisesti. Mutta eivät myöskään vähennä mitään. 

Vierailija
56/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Olen 170cm pitkä ja painan 65 kg.

Vierailija
57/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Sartsun mies tumma, enkä siis tarkoita hiusten väriä..?

Vierailija
58/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, olen iloinen Saran puolesta. Itsekin haluaisin miehen jonka kanssa käyttää korkkareita. t.182cm

Vierailija
59/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka?

Vierailija
60/62 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saralla on muuten munat

Sillä taitaa olla sekä munat että bimbsa

Nykyajan naisilla on. Siksivät eivät miestä tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi