Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiston pesäilijä-naiset

Vierailija
24.08.2024 |

Onko sinunkin työpaikallesi pesiytynyt työkavereita, jotka tuntuvat luuhaavan toimistolla aamusta iltaan? Ärsyttää, kun ei ole täysin omassa käytössä olevaa huonetta ja sitten on näitä, jotka ei suostu koskaan pitämään etäpäivää. Toisin sanoen ei ole koskaan sellaista mahdollisuutta, että saisi tehdä rauhassa omia töitään hiljaisessa huoneessa, kun siellä on aina joku. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene enää ikinä työpaikkaan, jossa pitää tehdä töitä toimistolla jossa oleilee useampi kuin yksi nainen. Se on maanpäällinen helvetti.

t: mies

Vierailija
2/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene enää ikinä työpaikkaan, jossa pitää tehdä töitä toimistolla jossa oleilee useampi kuin yksi nainen. Se on maanpäällinen helvetti.

t: mies

Ikävää että olet joutunut kurjaan työpaikkaan! 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta teen työtäni myös heidän parissaan. Eivät häiritse yhtään, mutta minulla ei ole mt-diagnoosia.

Vierailija
4/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta teen työtäni myös heidän parissaan. Eivät häiritse yhtään, mutta minulla ei ole mt-diagnoosia.

Sun mielestä siis ihminen joka haluaa työrauhan on mt-ongelmainen?

Mun työhuonekaveri on valitettavasti tosi raskas. Puhuu ylimielisesti ja aina kun teen jotain toisin kuin hän, niin sitä pitää vartti putkeen kommentoida. Syyksi riittää vaikka se, että aloitan ja lopetan esim. työt tuntia aiemmin kuin hän. Alkaa huokailu ja puuskahtelu, miten olen jo tuohon aikaan lähdössä kotiin ja hän se vielä täällä jatkaa.

Ap

Vierailija
5/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo raivostuttavaa. Menisivät koteihinsa ja lopettaisivat sen saldon keräämisen..

Vierailija
6/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo raivostuttavaa. Menisivät koteihinsa ja lopettaisivat sen saldon keräämisen..

Niinpä! Itselläkin on saldot reilusti plussalla ja voi sitä papattamisen ja ihmettelyn ja selitysten vaatimisen määrää, kun joku päivä lopetan heti kun se on luvallista tai käyn hoitamassa jotakin omaa asiaa.

Mitään työaika säännöksiä en ole rikkonut, mutta silti papatetaan kovaan ääneen niin että muillekin kuuluu, niin kun olisin joku sääntöjen rikkoja. Miettinyt jopa työpaikan vaihtoa tuon luuhaajan takia.

Jos meillä olis kaikki tekemässä 100% toimistolla työtä, ei huoneet riittäis koskaan kaikille esim. yksityistapaamisia varten asiakkaiden kanssa.