Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Olette tavannut naista vain muutaman kerran ja nainen epäilee olevansa raskaana. Miten suhtaudette?

Vierailija
24.08.2024 |

Meillä oli seksiä parina iltana. Sen jälkeen epäilin, että olen raskaana. Mies oli minulle melko vieras, mutta etsin hänet käsiini ja ilmoitin epäilyksistäni. Mies suuttui, Emme ole tavanneettai tai edes puhuneet sen jälkeen. Onneksi kehon toiminnassa oli häiriö muista syistä enkä ollut raskaana.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti tietenkin.

Vierailija
2/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi miksi kukaan haluaisi pilata kolme elämää pitämällä satunnaisessa panossa alkunsa saaneen lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi miksi kukaan haluaisi pilata kolme elämää pitämällä satunnaisessa panossa alkunsa saaneen lapsen.

Samaa mieltä, lapsella on oikeus myös isään, joten riippuu tietysti miehestä paljon. Muutenkin lapsen pitäisi olla suunniteltu, ja harkittu.

Vierailija
4/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja jos näin kävisi, niin pitäisin lapsen. Myöhemmin sitten varmistaisin lapsen isyyden. Mies joutuisi maksamaan elatusmaksuja.

Vierailija
5/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: huolehtikaa aina ehkäisystä, älkää jättäkö naisen vastuulle. Jos todella ette halua lapsia, steriloikaa. Naiset: huolehtikaa tehokkaasta ehkäisystä.   Molemmat ottakaa vastuu seksitautien ehkäisystä..  irtoseksiin kuuluu molemminpuolinen vastuu. Muuten hauska muuttuu pitkäksi itkuksi.

Vierailija
6/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttin teettäminen on syntiä.

Vierailija
7/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen paneskelee miestä jota ei edes tunne ja se pitää erikseen etsiä käsiin, kun epäilee olevansa raskaana?

Ainakin äidiksi täysin sopimaton.

Vierailija
8/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu varsinkin, jos ollaan vähän humalassa.

Vierailija
9/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ei kiinnosta, koska minulle on tehty vasektomia. Koita saada joku muu elättämään mukula. 

Vierailija
10/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä täysin. Kyllä tuollaista säikähtää, vaikka ois käytetty kortsua.

Luulitko oikeasti, että joku on innosta soikeana? Itse taisit olla, kun sait jonkun melkein nalkkiin

N47

Vierailija
11/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ennen yhteydenottoa tehnyt raskaustestiä? Vähän outoa soitella jollekin miehelle vain siksi, että epäilee olevansa raskaana. Yleensä silloin vain tehdään testi ja katsotaan, että ollaanko vai eikö olla ja sitten aletaan soittelemaan.

Vierailija
12/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ennen yhteydenottoa tehnyt raskaustestiä? Vähän outoa soitella jollekin miehelle vain siksi, että epäilee olevansa raskaana. Yleensä silloin vain tehdään testi ja katsotaan, että ollaanko vai eikö olla ja sitten aletaan soittelemaan.

Nuori ihminen hätääntyy, kun "ne" jäävät tulematta ja ahdistuu, kun on yksin. Silloin toisen osapuolen tuki on tärkeintä.

Vierailija
13/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin mies joka nainut naista ja ollut varomaton ehkäisyn kanssa, niin olisin ilman muuta vastannut teostani ja huolehtinut mahdollisesta lapsesta.  Mies joka ei vastaa teoistaan ei ole mies ollenkaan. On itsestään sellvää, että naidessa voi syntyä syntyä lapsia, koska mikään ehkäisy ei ole 100% varma, ei mikään.  Eräskin tuttu sai lapsen vaikka oli kierukka. Sen jälkeen rouvalta narut poikki ja silti tuli raskaaksi ja sai seuraavan lapsen. Koskaan ei tiedä. Ei pidä naida jos ei perse ja pää kestä seurauksia.  Sitä paitsi kannattaa harrastaa seksiä vain sellaisten naisten kanssa joka kanssa voisi elää ja harrastaa seksiä useamminkin.

Vierailija
14/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia naisia on paljon Suomessa. Tapasin muutama 90 luvulla.  Työkaverin lähti tuohon mukaan.  Yllätys oli suuri Synnytys osastolla kun meni katsomaan lasta ja tuoretta äitiä.  Lähti samantien baariin lapsen nähtyään.  Lapsi oli riittävän ruskea. Kiitti vaan itseään siitä että ei ollut mennyt naimisiin ennen lapsen syntymää.  Baari illan jälkeen oli vienyt seuraavana päivänä tuoreen äidin tavarat äidin vanhemmille. 

Vierailija
15/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran panikoin, kun merkit viittaisivat siihen, että saatan olla raskaana. Mies mietti, koska oli pannut minua ja vihjaili ettei hän voi olla isä. En ollut raskaana, mutta miehen vastuunpakoilu sai minut lopettamaan suhteen.

Vierailija
16/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kokemuksia. Mutta onneksi asuin pikku kaupungissa. Lyhyen seurustelun aikana nainen väitti olevan raskaana kysyin vaan teetkö keskeytyksen. Ei luvannut tehdä vaan  halusi lapsen. Olisi halunnut jatkaa tapaamista.   Otin kuukauden tauon reissu työhön vedoten.  Soittelin kaverille ja kyselin neidosta. Neito kävi ravintoloissa juomassa siideriä viikonloppuisin.  Kuukauden päästä kun tulin takaisin neito hyppäsi heti kaulaan vietimme yhteistä viikonloppua. Kyselin häneltä miten raskaus on edennyt.  Hän sanoi että ei ole menkkoja ja  raskaus testi näyttää positiivista. Oli kuulema käynyt lääkärillä varmistamassa raskauden.  En uskonut  naista. Vaan pyysin nähtäväksi  paperia testin tuloksista.  Niitä ei ollut joten sanoin näkemiin.  Miehet käyttäkää kondomia ja älkää usko kaikkea mitä teille kerrotaan.

Vierailija
17/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran panikoin, kun merkit viittaisivat siihen, että saatan olla raskaana. Mies mietti, koska oli pannut minua ja vihjaili ettei hän voi olla isä. En ollut raskaana, mutta miehen vastuunpakoilu sai minut lopettamaan suhteen.

Mahtaako monikaan mies miettiä tuota vastuunpakoilua ja sen merkitystä suhteeseen.  Kun mene seurusteltiin vaimon kanssa harrastettiin paljon seksiä niin että ensin paljaaltaan siihen asti kun meinasin tulla ja sitten kumin kanssa loppuun asti. Tyttöystävä kävi tästä riskistä kuumana ja sain itse kestävyyttä sopivasti lisää, jotta tyttöystävä ehti saamaan orgasmit samaan aikaan. Silloin olitiin molemmat vielä opiskelemassa, itse vielä lukion vikaa vuotta.  Mutta lupasin silti että jos hän tulee raskaaksi pidetään lapsi ja mennään kimppaan. Naitiin niin pirusti että oli todellinen riski.  En ole tuota tullut aikaisemmin miettineeksi mutta saattoi sekin vaikutta siihen että tyttöystävä kihlasi minut ja otti omaksi.

Vierailija
18/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin mies joka nainut naista ja ollut varomaton ehkäisyn kanssa, niin olisin ilman muuta vastannut teostani ja huolehtinut mahdollisesta lapsesta.  Mies joka ei vastaa teoistaan ei ole mies ollenkaan. On itsestään sellvää, että naidessa voi syntyä syntyä lapsia, koska mikään ehkäisy ei ole 100% varma, ei mikään.  Eräskin tuttu sai lapsen vaikka oli kierukka. Sen jälkeen rouvalta narut poikki ja silti tuli raskaaksi ja sai seuraavan lapsen. Koskaan ei tiedä. Ei pidä naida jos ei perse ja pää kestä seurauksia.  Sitä paitsi kannattaa harrastaa seksiä vain sellaisten naisten kanssa joka kanssa voisi elää ja harrastaa seksiä useamminkin.

Kiitos vastauksesta kuka lienetkään, luultavasti kunnon mies. Ajat ovat nyt toiset. Sotien jälkeen syntynyt sukupolvi päätyi vielä nk pakkoavioliittoihin ja sitä edellinen varsinkin. Onko ympärillä edes juuri ollut muita. 'Meillekin' kävi näin että heti tulee. Minulle oli kyllä sanottu että en voi tulla raskaaksi mutta mies ei mitään edes kysynyt eikä mitään kortsuja tms. En vieläkään tarkkaa osaa sanoa miten koko homma meni - elämässä on tilanteita. Luultavasti hänellä oli joku onneton rakkaus takana ja minullakin vaikka ei ollut ollut mitään seksisuhdetta vaan ihan karmea juttu miehen kanssa joka oli mennyt kaksi viikkoa ennen tapaamistamme naimisiin ja vaimo oli raskaana kotona. Jos tämä mies olisi ruvennut seksisuhteeseen kanssani niin se olisi ihan oikeasti ollut AVIORIKOS ja koska mies oli vielä varakas niin tiedä häntä mitä seurauksia siitä olisi hänelle ollut.  Kiitos että et koskaan ryhtynyt kanssani seksisuhteeseen ja KIITÄN MYÖS VAIMOSI PUOLESTA. Mies kuitenkin erosi eikä meistä koskaan tullut mitään. 

No sitten tapasin tämän toisen ja emme kovin montaa kertaa tavanneet mutta heti tulee ja raskauduimme. Sen verran kuitenkin oltiin tavattu ja vietetty öitä yhdessä että ei vieläkään mitään puhetta mistään ehkäisystä, pillereistä, kortsuista tai mistään. Ihan käsittämättömän aivovammaista hommaa vai olisiko ollut niin että luonto laittoi näppinsä peliin... sen se pystyy aina tekemään jollakin tavalla teitte te ihmiset asioita miten tahansa. Eivät ennen nämä ties mitkä irtosuhteet olleet kuinka tavallisia tahansa. Minä satuin olemaan täysin kokematon ja olen nyt miettinyt että onko mahdollista että mies piti kaikkia naisia sellaisina h-a joilla on pillerit taskussa vaikka ei edes ole miesystävää. Minulla ei koskaan ole ollut mitään ehkäisyä siltä varalta että tapaisin jonkun miehen johonkin irtosuhteeseen. Niinpä 37-vuotiaana taisin vielä olla joku herkkopala kun jouduin raiskatuksi ja siitä heti raskaaksi.

1/2 JATKUU...

Vierailija
19/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/2 JATKUU...

En tiedä miten tämän miehen kanssa olisi asioidemme kuulunut päättyä koska ei hänen minun kanssani olisi ollut pakko mennä naimisiin. Ehkä en olisi edes vaatinut mitään elareita. Jotenkin homma olisi järjestynyt toisin. Tällä hetkellä en kuitenkaan viitsi spekuloida miten. Tämä homma päättyi kuitenkin aborttiin. Sitten mies oli kuin maan nielemä jonkin aikaa mutta ilmestyi kosimaan noin 5 kk kuluttua mutta minä annoin rukkaset koska todella karmeita asioita tapahtui välillämme. Hän sai sitten itselleen tasokkaamman kumppanin kuin minä olisin ikinä ollut ja tietysti varmaan kauniita ja lähjakkaita lapsia joita minun kanssani hän tuskin oli saanut. Näin ollen kannattaa ja suosittelen erityisesti että miehet vaihtavat noin 20-vee pitkätukkaiset kaunottaret vähän vanhempiin ja ihan tavisnaisiin jotka varmaan osaavat antaa parempaa seksiä ja tyydyttää miestä niin kuin oikean naisen kuuluu. Minä kyllä ymmärrän että kuulun roskisostolle vaikka taidan vielä tässäkin iässä olla ainakin joidenkin mielestä mukava herkkupala. 

Olen kokenut abortin ja sanon että se ei todellakaan ole mikään ratkaisu jos lyhyestä tai edes yhden illan suhteesta raskautuu. Abortti on ihan helvetillinen juttu. Pilatkaa vain elämänne jollain abortilla ja siirtäkää itsenne naisten JÄTEOSASTOLLE sekä henkisesti että fyysisesti!

Vierailija
20/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet tajua käyttäää kortsuja? voi ääliöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä