Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paratiisi sarja jatkuu 1.9 2024

Vierailija
23.08.2024 |

Harmi ettei Yle halua jatkosa 3 kauden jälkeen, olosi sellainen sarja, jota voisi jatkaakin!!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kaikki kaudet muutamaan päivään flunssaa potiessani ja tykkäsin kokonaisuudesta kovasti. Tämä kolmoskausikin oli oikein toimiva, itse en huomannut mitään tarinan lässähtämistä missään kohtaa. Tekijät osasivat hyvin jättää katsojalle pureskeltavaa, kuten tuo kadonneen tytön tapaus. Minä tulkitsin sitä niin, että Hilkka epäili tehneensä jonkinlaisen virheen alkuperäisessä tutkinnassa sekoittamalla kuvan tytöt. 

Andresin ja Hilkan välistä jännitettä ja lämpöä kuvattiin minusta hienosti myös. Ajattelin, että heillä olisi voinutkin olla suhde, mutta ajankohta ja olosuhteet eivät oikein missään kohtaa olleet kohdillaan. Se kuvastaa hyvin todellista elämää, jossa voi olla monenlaisia mutkia. 

Ylehän ei nykyään tee kovin pitkiä sarjoja tai muutamaa tuotantokautta enempää. Tässä oli nyt kolme kautta ja 22 jaksoa. Ihan ymmärrettävää, että resurssien käyttöä mietitään tarkasti. Vaikka itsekin olisin mieluusti vielä lisääkin jatkoa katsellut. Kivaa vaihtelua oli myös espanjalais-suomalainen yhteistyö ja molempien kulttuurien yhteen sekoittaminen. 

Vierailija
42/47 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsikö ketään muuta, että 1. Kauden aikana päähenkilöiden välille kehittyi sutinaa ja vielä sen kauden lopussa vaikuttivat olevan "rakastuneita"? Tähän ei missään vaiheessa enää palattu vaan juttu vaan kuopattiin. Mun mielestä olisi ollut varsin mielenkiintoinen suhdekuvio. 

Ihka tavallinen one-night-stand?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansu ja Pirre oli parempi.

Vierailija
44/47 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan kaksi ensimmäistä kautta oli hyviä. Hienosti oli saatu kahden maan yhteistyö toimimaan. Aurinkorannikon maisemiakin näki. Fuengirolassa asuneena se ilahdutti ihan erityisesti. Maisemat nimenomaan oli ne, mitä siellä näkee. Kanaria-kausi oli ankeaa katseltavaa.

Minua häiritsi Hennan asiat. Häneltä oli kuollut äiti sekä huoltajana toiminut mummo. Silti asui Suomessa ja Andres toimi isänä. Tunnetasolla ymmärrän tuon, mutta liian kaukana todellisuudesta. Kaiken huippu oli se kirjastonhoitaja, joka Andresin kanssa oli. Hän alkoi järkkäämään jotain Hennan muuttoasioita toiseen maahan! 

Vierailija
45/47 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
46/47 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko kukaan enää?

Vierailija
47/47 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri putkeen tuotantokaudet 2 ja 3. Mielestäni hyviksiä olisi pitänyt jäädä enemmän eloon ja paha saada palkkansa. Harmittaa se opiskelijapoika sekä Victoria kohtalo. Uskon että Hilkka hautasi tapauksen siksi, että Sinin äidille olisi liian raskasta saada selville että hänen lapsensa on itse teini-iän myrskyissä päättänyt lähteä toisen perheen lapseksi ja hylätä vanhempansa. Ja nyt kun tyttö löytyy, hän on vankilassa vakavista teoista.