Yhden yön halikaveri
Mietin tänään et miksi aina yy-juttuja harrastavat menevät baariin hakemaan seksiseuraa. Miksei oo sellaista tapaa että yhden yön juttu tarkoittaisi kivan illan päätteeksi sitä että nukutaan yhdessä/lusikassa tms. Ei siis mitään seksikuvioita, vaan pelkkä halikaveri viereen nukkumaan :) Olis meinaan tarve sellaiselle. Sitten jos sama halikaveri tulee toisen tai kolmannenkinn kerran vielä viekkuun nukkumaan, voisi miettiä onko siinä oikeasti kumppani- tai fwb-ainesta (riippuen mitä hakee). Luottamus ja henkinen yhteys on itselle niin iso juttu et en voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä tuntemattoman kanssa. Unikaveri vois mennä ja siitähän voisi hyvässä lykyssä tulla vaikka loppuelämän parisuhde. Mielipiteitä?
N32, sinkku
Kommentit (28)
Paha juttu, kuorsaan kuin jokeen hukkuva uros norsu, mutta muuten ihan tehtävissä oleva juttu.
Rohkeasti hakemaan. Ikinä ei tiedä mitä löytyy.
Päädyitkö nuorena helposti opiskelijabileistä sänkyyn niiden hauskojen ja komeiden kundien kanssa... 😳
Voisin nukkua lusikassa kyllä, mutta seisokkia en pysty estämään. Haittaako?
Itse olen ainakin tuollaiseen juttuun miehenä mennyt parikin kertaa, kivaa halailua ja aamulla herääminen ilman morkkista.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeasti hakemaan. Ikinä ei tiedä mitä löytyy.
Sehän se ongelma juuri on. Ikinä ei tiedä...
En uskaltaisi nukkua samassa huoneessa tatuoidun tai neonvärihiuksisen naisen kanssa.
Mutta otetaan housut pois molemmilta ihan vaan kaiken varalta...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin tuollaiseen juttuun miehenä mennyt parikin kertaa, kivaa halailua ja aamulla herääminen ilman morkkista.
Miten näitä on sitten ehdotettu? Ei sitä viitti ihan puskista heittää siinä kohtaa jos ollaan samaan osoitteeseen yöllä suuntaamassa. Vaikka en kyllä harrasta tuntemattomien viemistä kotiin muutenkaan, enkä käy baareissa 😅 Mut ajatuksena olis kiva ja todella hienoa jos on sun kaltaisia miehiä, että ei oo sitten morkkista siitä kun "mitään" ei yöllä tapahtunutkaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Voisin nukkua lusikassa kyllä, mutta seisokkia en pysty estämään. Haittaako?
Ei haittaa jos mies on muuten täysjärkinen ja kemiat kohtaa :) Toi on kuitenkin tosi luonnollinen reaktio, ei siitä kannata missään nimessä suuttua, ennemmin se on kohteliaisuus :D
-ap
Minä taas haluaisin nussimiset ilman turhia halimisia, ja sitten kotiin nukkumaan.
Näin äskettäin tv dokumentin Japanista siellä on miljoonia yksinäisiä nuoria jotka maksaa siitä että joku nuori nainen/mies tulee viereen yöksi lusikka asentoon nukkumaan;
ihmiset on niin yksinäisiä 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näitä on sitten ehdotettu? Ei sitä viitti ihan puskista heittää siinä kohtaa jos ollaan samaan osoitteeseen yöllä suuntaamassa. Vaikka en kyllä harrasta tuntemattomien viemistä kotiin muutenkaan, enkä käy baareissa 😅 Mut ajatuksena olis kiva ja todella hienoa jos on sun kaltaisia miehiä, että ei oo sitten morkkista siitä kun "mitään" ei yöllä tapahtunutkaan.
-ap
Ihan vaan jutusteltu baarissa, drinkkien äärellä. Sitten kun on tullut miettiä seuraavaa paikkaa, ollaan menty yhdessä jonnekin yökerhoon. Sieltä sitten kun tulee aika lähteä pois, ja molemmat poistuu samassa ovenavauksessa niin nainen yleensä ehdottaa että tuutko yksille tai jotain. Eli tässä kohtaa pitäisi olla molemmille jomriittävän selvää,, että minkälaisen tyypin kanssa liikkuu.
Sitten kotosalla selviää että onko nainen seksiä antamassa vai halauksia vaan, toki kannattaa varautua siihen että mies saattaa koskea tissiin tai peppuun ja siinä kohtaa pitää olla valmis sanomaan että halaillaan vaan.
En ainakaan itse ole suuttunut...
Miksi haluisin halailla jotain randomia?
En pystyis nukkuun minkään lihavan sotanorsun kanssa lusikassa. Ei seisois!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ihan vaan jutusteltu baarissa, drinkkien äärellä. Sitten kun on tullut miettiä seuraavaa paikkaa, ollaan menty yhdessä jonnekin yökerhoon. Sieltä sitten kun tulee aika lähteä pois, ja molemmat poistuu samassa ovenavauksessa niin nainen yleensä ehdottaa että tuutko yksille tai jotain. Eli tässä kohtaa
Okei. No baari on ehkä vähän huono lähestymispaikka itselle, mut ei sitä nyt kassajonossakaan voi ehdottaa kenellekään et tuutko viereen nukkumaan ensi yöksi 😂
-ap
Taitaa tuohon tyytyvät miehet olla paljon harvemmassa, kuin tuohon tyytymättömät miehet. Jos kerran tuleva mahdollinen suhde ei ole poissuljettua, niin sitten liikkeelle perinteisessä parihakumielessä?
Alkaisi seisomaan. On käynyt niin.
Kyllä minä tulisin kanssasi nukkumaan mutta olen kova kuorsaamaan. Jupe 62 v