Janne Kataja ilmeisesti raskaana ja saa vauvan!
Noin lukee lehdessä, "Janne kataja saa vauvan".
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1fa1ca03-2363-4be0-932b-1c2e32…
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tulevan vauvan äiti . Kenen kanssa Janne...onko julkkis?
Ei tiedä Jannekaan vielä. Aikoo tutustua äitiin ja vauvaan sitten syntymän jälkeen.
😂
Samoin Roni Back saa vauvan, airi ei vissiin olekaan raskaana vaan roni!!
Janne on kaksineuvoinen. Hihhihhii!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme antaa katajalle pimpsaa??
Julkkiksille joku antaa aina.
Minua ei naurata. Ei ole synnyttäjän kumppani, koska kertoo puhelimesta katsovansa tietoja raskauden etenemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei naurata. Ei ole synnyttäjän kumppani, koska kertoo puhelimesta katsovansa tietoja raskauden etenemisestä.
Miksi sille pitäisi nauraa? Toimiva kumppanuusvanhemmuus on ihan ok.
Ihmettelin myös miksei puhunut mitään lapsen äidistä. Vain lapsesta. Ei taida olla suhteessa lapsen äitiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin myös miksei puhunut mitään lapsen äidistä. Vain lapsesta. Ei taida olla suhteessa lapsen äitiin.
No en minäkään haluaisi itseäni mainittavan, ennemmin eläisin ilman julkisuutta. Minusta Janne on puhunut korrektisti tästä lapsen äidistä.
Juu, on ihan mahdollista, että kyseessä on vahinkoraskaus, eiköhän hänellä ole seksielämä kuten kaikilla muillakin, ja vahinkoja sattuu.
Tässä kun itse olen raskaana parisuhteesta, ja mies, joka oli aluksi innoissaan lapsesta, hylkäsi minut, niin tuo Jannen käytös ja into tuntuu todella mukavalta seurata. Olisipa minunkin lapseni isä tuollainen, vaan kun ei ole, eikä sitä voi mistään etukäteen tietää, ei varmaan mies itsekään tiennyt omaa reaktiotaan, ainakin puheet oli aina erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään haluaisi itseäni mainittavan, ennemmin eläisin ilman julkisuutta. Minusta Janne on puhunut korrektisti tästä lapsen äidistä.
Juu, on ihan mahdollista, että kyseessä on vahinkoraskaus, eiköhän hänellä ole seksielämä kuten kaikilla muillakin, ja vahinkoja sattuu.
Tässä kun itse olen raskaana parisuhteesta, ja mies, joka oli aluksi innoissaan lapsesta, hylkäsi minut, niin tuo Jannen käytös ja into tuntuu todella mukavalta seurata. Olisipa minunkin lapseni isä tuollainen, vaan kun ei ole, eikä sitä voi mistään etukäteen tietää, ei varmaan mies itsekään tiennyt omaa reaktiotaan, ainakin puheet oli aina erilaiset.
Ohis, mutta kyllä tervepäinen mies voi itse etukäteen tietää ainakin ulos päin ilmaisevansa reaktion ja toimintamallin. Sisäistä tunnemyrskyä ei voi ennustaa, mutta normaalilla ihmisellä on jonkinlainen standardi siitä, miten tulevan isän on toivottavaa käyttäytyä, ja hän pääsee ainakin liki sitä, vaikka sisällä tuntuisi miltä. Eri asia, jos puhkeaa mielisairaus. Ja luonnevikaiset nyt ovat tietysti asia erikseen.
Ilmoitettu. Kehopositiivisia häpäisevänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanuusvanhemmuus? Kyllä tästä tulee mieleen lähin yhdenyönjuttu joka on päättynyt vahinkoon. Ei kumppanuusvanhemmuus sitä paitsi ole mikään yleinen juttu toisin kuin wokeporukka tuntuu kuvittelevan.
Vierailija kirjoitti:
Siis tietenkin miehet saavat lapsia ja sen jälkeen miehillä on lapsia. Mitä ihmettä oikein sekoilette?
Niin, peräsuolesta putkahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tulevan vauvan äiti . Kenen kanssa Janne...onko julkkis?
Ei tiedä Jannekaan vielä. Aikoo tutustua äitiin ja vauvaan sitten syntymän jälkeen.
😂
Janne on tutustunut naiseen jortikallaan, muu tutustuminen jäi välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta
Puheet oli erilaiset meilläkin aikoinaan. Mies oli mukana tekemässä lapsia, mutta kun alkoholisoitui ja ero tuli aloitteestani niin ilmoitti sillä hetkellä jo, että ei tule olemaan lasten kanssa tekemisissä, koska sillä tavalla kuulemma kostaa minulle parhaiten. Sitä ennen kyllä tuntui olevan kovin ihastunut lapsiinsa ja tykkäsi touhuta niiden kanssa, mutta katkeruus menee näköjään senkin yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia harvemmin on kuin toimivia kumppanuusvanhemmuuksia. Tiedän kaksi kumppanuusvanhemmuutta ja kummassakin on riitoja selvitetty oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanuusvanhemmuus? Kyllä tästä tulee mieleen lähin yhdenyönjuttu joka on päättynyt vahinkoon. Ei kumppanuusvanhemmuus sitä paitsi ole mikään yleinen juttu toisin kuin wokeporukka tuntuu kuvittelevan.
No tässä love is love -porukassa kumppanuusvanhemmuus tuntuu olevan ainoa oikea ratkaisu. Lepakot ja homppelit keskenään perheenä. Ja riidatkin sen mukaisia. Eihän kukaan normaali ihminen lähde tuollaiseen touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mieskin saa vauvan. Siinä ei ollut että Kataja on raskaana.
Mieskin voi nykyään synnyttää. Kyllähän Kataja aika viimeisillään näyttääkin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanuusvanhemmuus? Kyllä tästä tulee mieleen lähin yhdenyönjuttu joka on päättynyt vahinkoon. Ei kumppanuusvanhemmuus sitä paitsi ole mikään yleinen juttu toisin kuin wokeporukka tuntuu kuvittelevan.No tässä love is love -porukassa kumppanuusvanhemmuus tuntuu olevan ainoa oikea ratkaisu. Lepakot ja homppelit keskenään perheenä. Ja riidatkin sen mukaisia. Eihän kukaan normaali ihminen lähde tuollaiseen touhuun.
Biologia on kielletty. Luonto on väärässä! Tämä on uusi normaali 😆
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu. Kehopositiivisia häpäisevänä.
😂😂
Saiko jauhelihalootaa?