Mitä se cittari muka "hoitaa"?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyrmäen cittari on suomen surkein.
Niinpä, tänään Presidentti kahvi tarjouksessa, elokuussa 2026 mennyt vanhaksi, lavallinen näitä myynnissä Myyrmäen cittarissa, siellä on jatkuvasti vanhaa tavaraa myynnissä, juustoa, makkaraa, eineksiä, margariinia ynnä muuta.
Suomen surkein.
Sokkotestissä et huomaa mitään eroa uuteen kahviin. Turha merkintä kahvissa tuo päiväys.
Et sitten ymmärtänyt mitään, ei sillä ole mitään väliä huomaako joku eroa uuteen ja moni kyllä huomaa, tässä kaiketi on kyse siitä että asiansa kunnolla hoitava liike ei myy mitään vanhaa tuotetta.Asiakkaiden pitää vaatia palvelua suomeksi ja laatua sekä valittaa epäkohdista välittömästi.
Hoitaa sinun rahasi omistajilleen.
Olen asioinut kymmenissä cittareissa ympäri maata Rovaniemi, Kotka, Kuopio, Lohja, Salo, Turku, Helsinki , Vantaa ym. ja täytyy todeta että ylivoimaisesti surkein on Myyrmannin cittari.
Ootteko koskaan voittanu mitään niistä onnenpyöristä? Tuskin
Se tarkoittaa että Keskon-juutalaiset hoitaa muiden massit itsellensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tyypin nimi on Ari.
Ari Huij
Ei sentään Jamal EIH!
Vierailija kirjoitti:
Kuopion uudessa Haapaniemen cittarissa on edullinen aamupala, lounas ja kahvit muutenkin.
Hyvä houkutin.
Myyrmäen cittari on suomen huonoin, aivan surkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopion uudessa Haapaniemen cittarissa on edullinen aamupala, lounas ja kahvit muutenkin.
Hyvä houkutin.
Myyrmäen cittari on suomen huonoin, aivan surkea.
Kyllä, taas tänään vanhaa jogurttia myynnissä, kymmeniä pakkauksia, aina sama juttu, aina on hyllyissä vanhaa, aivan surkea kauppa.
Onko kenelläkään kokemusta/tietoa millainen on Kankaanpään City-Market?
Tämä minuakin on ärsyttänyt. Mitä se nyt "hoitaa"?! Myy kalliilla tuotteita.
Ja tuo "Cittari", se on raivostuttava lyhenne, ärsyttävä sana. Cittari. Miksei voi sanoa Citymarket? Minä ainakin käytän tuota oikeaa nimeä.
Minua inhottaa niissä tv-mainoksissa se(kin) että se Ari on niin epäsiistin näköinen, hiukset rasvaiset jne.
Ari Huij