Mitä sanoa miehen kaverin vaimolle joka jatkuvasti arvostelee tekemisiäni ja kotiani?
Eli mieheni ja tämä toinen mies on hyviä kavereita ja harrastavat yhdessä. Tästä johtuen tämä pariskunta käy meillä usein kylässä ja ovat yökylässäkin ja sitten jäämme tämän naisen kanssa päiväksi monesti kahden kun miehet lähtee harrastamaan. Muuten kiva ihminen, mutta mua on alkanut niin kypsyttää kun koko ajan joko neuvoo miten sisustaa " mä laittaisin tuohon jonkun sellaisen ja sellaisen maton" vihjailee että on sotkuista; kun televisiosta tuli swiffer mainos sanoi " pitäiskö teidän ostaa tuollainen" , kun koira on järsinyt nukkumasohvansa pentuna pilalle ja mainitsin kerran että pitäis löytää jostain uusi tilalle niin seuraavalla kerralla sanoi " mietin sitä kun sanoit siitä sohvasta ja ajattelin että mä en kyllä olisi antanut sitä purra" No voi vittu, minkä sille teet jos puree kun ollaan töissä ja moniin verrattuna pienet oli vahingot kun toisten koira syö ihan ihmisten sohvat ja pöydät..
En haluaisi pilata välejä mutta joskus tekis mieli sanoa jotain napakasti. Mitä te tekisitte?
ja hymyile hänelle ystävällisesti silmiin katsoen. Se yleensä tepsii näihin, eivätkä yleensä suutukaan.