M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Loopin Millu on ihan jumalattoman kaunis 🥰 Jere melkein kosi sekä Millua et Karoa.
Ok, Millu. 😄
Jere näyttää niin hyvältä noissa vaatteissaan Loopilla ja noi housut (ja vyö) jotenkin super sexyt. Vähän on semmonen koko Suomen daddy, isompi ku He-mani, isompi ku Danny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loopin Millu on ihan jumalattoman kaunis 🥰 Jere melkein kosi sekä Millua et Karoa.
Ok, Millu. 😄
Väitätkö, ettei ole upea nainen? Juuri kauniimpaa en tiedä.
Kova poika kosimaan tuo Pöyhönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, Millu. 😄
Olet varmasti. Chill.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä uudessa tilaa kaikille sen tuleville miehille ja vaimoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan vietän mun sunttäreitä ja vauvalla on tämmöinen meininki
Hyvä meininkihän täällä on?
Juu tosiaan?
Vierailija kirjoitti:
Se on, tuonkin kosinnan esitti ennenkuin ehti edes istua alas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, Millu. 😄
Olet varmasti. Chill.
Ööö mikä juttu...? Kovasti kateellinen ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä uudessa tilaa kaikille sen tuleville miehille ja vaimoille?
On. Se on kuule Pöyhösen polyamorinen taivas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, Millu. 😄
Olet varmasti. Chill.
Ööö mikä juttu, justhan mä myönsin, että olet varmasti?
Minua mietitytti, miten Bojan oikein ääntää siinä autopostauksessa sen T-Roc auton nimen. LadySlo on tullut apuun Discordissa puhuessaan, että Bojan rakastaa sanaleikkejä (puhe vielä Bluzan merkityksestä biisissä, pusero vai ei)
"In this last story with the new cars, the T-Roc, he makes "o" with his hand - o-troc, prounounces c as k - so "otrok" which means a child.. he says something like "Volkswagen Child - only at Malgaj dealership" such a typical Bojan joke."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, Millu. 😄
Olet varmasti. Chill.
Ööö mikä juttu, justhan mä myönsin, että olet varmasti?
No mut kiitos kulta, olipa kauniisti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Minua mietitytti, miten Bojan oikein ääntää siinä autopostauksessa sen T-Roc auton nimen. LadySlo on tullut apuun Discordissa puhuessaan, että Bojan rakastaa sanaleikkejä (puhe vielä Bluzan merkityksestä biisissä, pusero vai ei)
"In this last story with the new cars, the T-Roc, he makes "o" with his hand - o-troc, prounounces c as k - so "otrok" which means a child.. he says something like "Volkswagen Child - only at Malgaj dealership" such a typical Bojan joke."
Tuollaisia insinööri-iskän juttuja, joille vain iskä itse nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyl säälittävän kateellisia naisia.
Mistä nyt pitäis olla?
Enään 3 tuntia K:n uuteen levyyn
Onko teidän mielestä Kärtsyssä ja Juha Perälässä mitään samaa? (ajatellen et ovat serkuksia keskenään)
Vierailija kirjoitti:
Discordissa joku kommentoi, että hoituukohan Bojanille palkanmaksu (K-promoista) luonnossa. Yksi ficci taannoin (suomeksi) oli muuten tosi kiva, mutta päättyi ilmaisuun, että Bojan koki kaksikon välisen seksin maksuna, eikä ollut edes ainoa maininta ficissä siitä. Kerta olisi mennyt vielä vitsinä, mutta se, että koko tarina päättyi kyseiseen ajatukseen, oli turha "vitsi" ja aika paha turn off.
Hmm mikähän tää fucci tai ficci siis oli nimeltään? Kaveri kyselee aina näitä 🙄 Melko raskas tyyppi.
Hyvä meininkihän täällä on?