Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset eivät löydä rakkautta?

Vierailija
23.08.2024 |

Hyvä luento: "Rakkaus on yksi maailmankaikkeuden runsaimmista resursseista. Joten miksi niin monet ihmiset kamppailevat löytääkseen sen? Yksinkertaista: he eivät ymmärrä, mitä he etsivät, ja he etsivät sitä vääristä paikoista. Useimmat ihmiset eivät halua rakastaa niin paljon kuin he haluavat tyydytystä rakastetuksi tulemisesta - minkä vuoksi he etsivät rakkautta muissa ihmisissä."

Dr. Orion Taraban:

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on liina rumia että eivät kelpaa naisille joten eivät löydä rakkautta. Naisilla on tosi kovat kriteerit, pitää olla pitkä ja komea ja rikas ensiksi.

Miehillä niitä kriteerejä vasta riittääkin, eikä kauneinkaan nainen silti saa mieheltä rakkautta vaan ainoastaan himoa ja omistamishalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on liina rumia että eivät kelpaa naisille joten eivät löydä rakkautta. Naisilla on tosi kovat kriteerit, pitää olla pitkä ja komea ja rikas ensiksi.

Miehillä niitä kriteerejä vasta riittääkin, eikä kauneinkaan nainen silti saa mieheltä rakkautta vaan ainoastaan himoa ja omistamishalua.

Joo, ja sitten jos vaikka lasten saannin, sairauksien tms myötä lihoo, tai viimeistään kun ikääntyy näkyvästi, niin nämä sankarit alkaa etsiä nätimpää ja nuorempaa. Koska ei ne koskaan rakastaneet sitä kaunista naista ihmisenä, vain halusivat seksikumppaniksi ja ehkä kavereille ja suvulle näyteltäväksi kauniin seksiobjektin.

Vierailija
24/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se etsimällä löydy. Oman kokemukseni mukaan vastaan tulee vain pettymyksiä ja niistä olen ottanut opikseni. Mielummin elän tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin.  The end!

Vähän samalla linjalla. Kyllä sen tuntee, jos se vastaan kävelee. Ei vaan jaksa käydä näillä työhaastattelu, "mitä sinulla on tarjota minulle" "treffeillä".

Ihan mielenkiinnosta kyselen, millaiset nuo tuollaiset treffit ovat? Ja onko paljonkin kokemusta tällaisista? Olen nainen, enkä muista oikein  koskaan olleeni tuollaisilla treffeillä, vaikka olen treffeillä paljon käynyt. Kyllä siinä ekoilla treffeillä on tutustuttu toiseen ilman odotuksia sen kummemmasta ja tarkasteltu kipinää. Tietynlainen kiinnostuksen taso on arvioitu jo viesteissä.

Vierailija
25/26 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on komea. Ei ole rikas tai pitkä.

Sekö sitten on rakkautta? Entä kun hän vanhenee eikä ole enää niin komea?

Sanoinko noin? 🙄🤷

Vierailija
26/26 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kumppania koska olen ruma ja mulla on pienet Munat. Naiset haluaa isomunainen miehen Jolla on rahaa ja valtaa. Mulla ei ole kavereita ei työtä, johtuu siitä on pienet Munat, kukaan ei luota pienimunaisiin miehiin. Saunassa kaikki nauraa mulle kun on pienet Munat