Myöhäinen plussaaminen - kokemuksia?
Mielelläni kuulisin kokemuksia siitä, että kuinka myöhään kierrossa olette tehneet positiivisia raskaustestejä?
t. Menkat myöhässä päiviä, testit negoja, ei ehkäisyä
Kommentit (11)
Itselläni on kokemusta muutamaltakin kerralta, että menkat ovat olleet myöhässä ja testi on ollut negatiivinen. Millään noista muutamista kerroista en ole ollut raskaana, kuukautiset ovat vain syystä tai toisesta olleet myöhässä. Sitten kun olen ollut oikeasti raskaana, on testikin näyttänyt oikein.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokemusta muutamaltakin kerralta, että menkat ovat olleet myöhässä ja testi on ollut negatiivinen. Millään noista muutamista kerroista en ole ollut raskaana, kuukautiset ovat vain syystä tai toisesta olleet myöhässä. Sitten kun olen ollut oikeasti raskaana, on testikin näyttänyt oikein.
Selvisikö koskaan, että miksi kuukautiset olivat myöhässä?
Ap
Harvinaista se on. Kyllä edes haamu tulee, jos olet raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö koskaan, että miksi kuukautiset olivat myöhässä?
Ap
Itse epäilen vahvasti, että ovulaatio on ollut myöhässä tai jäänyt kokonaan tulematta. En ole sen kummemmin asiaa selvitellyt, koska tätä tapahtuu max. kerran vuodessa, ja sen jälkeen kuukautiset tulevat taas normaalisti, eivätkä ole mitenkään poikkeavat.
Omakohtaista kokemusta minulla ei ole, mutta äitini synnytti minut 43-vuotiaana.
Oothan huomannut Ap, että on vauvakuume, raskaus, synnytysosio erikseen. Sieltä varmaan saat omanlaisiasi kommentteja ja ketjuja🤔
Vierailija kirjoitti:
Oothan huomannut Ap, että on vauvakuume, raskaus, synnytysosio erikseen. Sieltä varmaan saat omanlaisiasi kommentteja ja ketjuja🤔
Omanlaisia 😄 oletko sinä huomannut, että tämä on vauva-palsta?
Vierailija kirjoitti:
Niin, sieltä saa toivomiansa olet varmasti raskaana-kommentteja. Samoin kuin täysin negatiivisissa testeissä siellä kaikki näkee haamuja.
Heti kun menkkojen piti alkaa oli hädin tuskin plussa oli luettavissa. Vasta 5 pv myöhemmin tuli selkeä positiivinen.
Matalahormonisilla naisilla raskaus saattaa näkyä testissä vasta viikkojen kuluttua kuukautisten alkamisesta.