(Yksityisten) päivähoitopaikkojen hinnat Lohjan suunnalla?
Mistä saisin tietoa missä hinnoissa päivähoitopaikat liikkuvat Lohjan suunnalla? Esikoinen on siis 1v5kk ja harkitaan tässä hoitoon laittoa. Ei vaan ole minkäänlaista käsitystä hinnoista, ei kunnan eikä yksityisten. Ja minkälaisia aikoja hoidossa voi olla? Teen töitä kotona, joten mulla on aika joustavat työajat eli ei välttämättä tarvitsisi olla 8h 5 kertaa viikossa. Ja miten haetaan? Kun tuo esikko kuitenkin on aika pieni, niin sen takia ajateltiin, että olisi mukava saada hänet johonkin ei-niin-suureen-ryhmään eli sen takia ei välttämättä kunnallista (kun olen kuullut, että voi olla isoja ryhmiä).
Tähän mennessä meillä on silloin tällöin ollut kotona hoitaja 6 eur / tunti, kun olen tehnyt töitä.
Kertokaa viisaammat! Vinkkejä otetaan vastaan.
Eli kirjoitapa www.lohja.fi ja sieltä ylävalikosta valitset seuraavan polun mukaisesti:
ASUKAS
Perhe- ja sosiaalipalvelut
Päivähoito ja varhaiskasvatus
Sieltä löytyy tietoa kunnallisesta hoidosta (hinnat, hoitoajat, hakemukset yms.) ja myös yksityisestä hoidosta jotain, niistä joudut varmaan enemmänkin soittelemaan tai katsomaan suoraan palveluntuottajien nettisivuilta (linkki alla, en tiedä toimiiko, mutta löytänet nuo tiedot itsekin):
http://www.lohja.fi/default.asp?sivu=1&alasivu=721&kieli=246