Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TYÖPÄIVÄN JÄLKEEN

Vierailija
22.08.2024 |

Miten te muut! Jaksatteko työpäivän jälkeen vielä seksiä?

Itsellä tekee päivänmittaan paljon mieli ja usein ajattelen, kun saavun illalla kotiin SIT MÄ NAIN

Tosiasia on se, että suihkussa ja sänkyyn ja nukahtaa. Ei enää edes ajattele koko seksiä.

Jotenkin nykyelämä ja työuupumus vie kaikki voimat.

Itsekin kun on persaukinen pieni yrittäjä. Käy vaan toista osapuolta sääliksi kun hän sitä kuitenkin odottaa myös!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukinen pieni yrittäjä! Oikeestiko? Arvaas mitä mulle tulee tästä avauksestasi mieleen? Eräs nuori mies muinoin. Kun se lähti töihin aamulla niin se sanoi 'tyttöystävälle', että ethän sä lähde minnekään eli olisi pitänyt olla paikalla kun se tulee töistä ja SIT MÄ  NAIN... pelkäskö jotenkin että mimmi ei olisi paikalla kun hän aikoo SIT MÄ NAIN... Nykyelämä vie siltä kaikki voimat. Kuitenkin se säälii nyt toista osapuolta - sitä tyttöystävääkö - kun se ajattelee että se toinen osapuoli - tyttöystäväkö - kuitenkin odottaa myös.

Mitä pidät mun tarinasta? Eks ole aika kiva mitä sä sait aikaan aloituksellasi? KOLAHTIKO EDES JOTENKIN?

Vierailija
2/13 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persaukinen pieni yrittäjä! Oikeestiko? Arvaas mitä mulle tulee tästä avauksestasi mieleen? Eräs nuori mies muinoin. Kun se lähti töihin aamulla niin se sanoi 'tyttöystävälle', että ethän sä lähde minnekään eli olisi pitänyt olla paikalla kun se tulee töistä ja SIT MÄ  NAIN... pelkäskö jotenkin että mimmi ei olisi paikalla kun hän aikoo SIT MÄ NAIN... Nykyelämä vie siltä kaikki voimat. Kuitenkin se säälii nyt toista osapuolta - sitä tyttöystävääkö - kun se ajattelee että se toinen osapuoli - tyttöystäväkö - kuitenkin odottaa myös.

Mitä pidät mun tarinasta? Eks ole aika kiva mitä sä sait aikaan aloituksellasi? KOLAHTIKO EDES JOTENKIN?

Sun tarina on sekava. Ei pysty tulkitesemaan

Vierailija
4/13 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just tänään bussissa mietin miten kivaa olisi jos olisi edes se kaveri, jonka kainaloon/lusikkaan mennä nukkumaan yhdessä. En tarveis muuta edes, ainakaan alkuun :D Hemskutti, kun joutuu bussissakin katselee toisten pussailua ja ite oot vaan silleen et kotona ei odota ketään.

Vierailija
5/13 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3/4 - Sinä olet hassu 3/4. Tässä tarinassa ei ole mitään sekavaa. Jos et ymmärrä tätä tarinaa niin mitä väliä sillä on sulle. Ei siis kolahtanut TAI KOLAHTI TODELLAKIN? Oletko ehkä tarinani mies? Ha, hah, haa...

Vierailija
6/13 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3/4 - Sinä olet hassu 3/4. Tässä tarinassa ei ole mitään sekavaa. Jos et ymmärrä tätä tarinaa niin m

No, kyllä tämä mustakin oli sellainen kirjoitus, että en tajunnut mitään, ihmetyttää millainen sekamelska jonkun aivoissa on.

Vierailija
7/13 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just tänään bussissa mietin miten kivaa olisi jos olisi edes se kaveri, jonka kainaloon/lusikkaan mennä nukkumaan yhdessä. En tarveis muuta edes, ainakaan alkuun :D Hemskutti, kun joutuu bussissakin katselee toisten pussailua ja ite oot vaan silleen et kotona ei odota ketään.

Tartuppa toimeen, elämää voi muuttaa, tsemppiä. 

Vierailija
8/13 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T32

Vielä me tapaamme

Vierailija
9/13 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T32

Mikä saa sinut roikkumaan seksipalstalla, kun selkeästi ei ole seksi sun juttusi?

Vierailija
10/13 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T32

Mikä saa sinut roikkumaan seksipalstalla, kun selkeästi ei ole seksi sun juttusi

Kokeile jotain kivaa tyttöä/ naista seksikaveriksi, jos et ole vielä kokeillut. Esim. suuseksi on yleensä parempaa naisen naiselle antamana samoin sormettaminen. Voit sä silti miehistäkin haaveilla, jos siltä tuntuu.

Vierailija
11/13 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hah, haa... joku täällä vastailee tyhmiä useaan kertaan samaan kommenttiin... taitaa olla tapahtumien 'pieni yrittäjä' 'nuori mies'... ja on mukavaa että joku muukin muistaa saman... ajatelkaas jos tämä on sitä jotain sarjaa jossa joku kyseli liittojen pituudesta ja kestävyydestä ja joku kommentti oli että: Since V 1972... Samat tyypit palstailee eri ketjuissa? P.S. Voihan kaikki olla vaan sattumaa... Satu-maa... Entäs tämänaamuinen 'Kihlasormuksesta'... Jos täällä palstalla oikeasti tapahtuu jotain niin kyllä kerrotaan sitten vaikka jossain stoorissa vaikka Seiska-lehdessä... 

Vierailija
12/13 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maailma on NIIN NIIN PIENI... Epäilen että koko aloitus on 'keksitty' yhdestä olemassa olevasta 'kässäristä' joka on joidenkin käsissä ja sieltä tekevät aloituksia tänne palstalle. Noi isot kirjaimetkin on ihan sitä varten että tähän aloitukseen 'joku' tarttuisi... Tämä on melkein sitä telepatia-osastoa mutta itse tämä juttu ei kuitenkaan... mutta sen osapuolet saattavat kokea jotain telepatiaa vaikka eivät varsinaisesti harrasta. No, tätä kirjoitusta ei kukaan todellakaan ymmärrä - mitä väliä!

Vierailija
13/13 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyyhteiskunta on niin suorittamispainoinen, että ei työpäivän jälkeen ole mitään asiaa edes ajatella seksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi