Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys..

Vierailija
22.08.2024 |

Nainen, nautitko miehen peräaukon nuolemisesta? Oma tyty on useasti kysynyt minua nuolemaan hänen peräreikäänsä ja se kyllä onnistuu mutta en ole itse miehenä kehdannut antaa hänen nuolla omaa pyllyrööriä koska se tuntuu jotenkin nöyryyttävältä. Hänellä on kuitenkin kova himo siihen ja tuntuu että en tyydytä tytyäni tarpeeksi jos en suostu tähän ällöttävään toimenpiteeseen. En tiedä mitä tehdä. Tekisi mieli erota kun on niin eri halut

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Varmaan tekisin jos mies todella kovasti toivoisi mutta olisi kyllä epämiellyttävää.

Vierailija
2/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan. Varmaan tekisin jos mies todella kovasti toivoisi mutta olisi kyllä epämiellyttävää.

Ai antaisit nuolla omaa peppua vai nuolisit miehen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on ongelma. Meillä minä nuolen vaimon pyllyä ihan pyytämättä eikä hän vastaan tunnu panevan, päinvastoin. Toisin päin en ole pyytänyt, koska oletan että hän osaisi kyllä esimerkin voimalla tehdä jos haluaisi, mutta eipä toistaiseksi ole.

Sormin hän kyllä tekee minulle hyvää ihan sujuvasti, mikä nyt on ihan hyvä kompromissi. Mitäs jos sinä kokeilisit antaa sen tyttöystäväsi hiplata sormin, ja itse pidät puhtaudesta huolen niin perusteellisesti kuin se oman mukavuutesi vuoksi on tarpeellista?

Rajoja pitää kunnioittaa, ja niitä voi myös koittaa hieman venyttää, jos itsestä vain siltä tuntuu.

Vierailija
4/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on ongelma. Meillä minä nuolen vaimon pyllyä ihan pyytämättä eikä hän vastaan tunnu panevan, päinvastoin. Toisin päin en ole pyytänyt, koska oletan että hän osaisi kyllä esimerkin voimalla tehdä jos haluaisi, mutta eipä toistaiseksi ole.

Sormin hän kyllä tekee minulle hyvää ihan sujuvasti, mikä nyt on ihan hyvä kompromissi. Mitäs jos sinä kokeilisit antaa sen tyttöystäväsi hiplata sormin, ja itse pidät puhtaudesta huolen niin perusteellisesti kuin se oman mukavuutesi vuoksi on tarpeellista?

Rajoja pitää kunnioittaa, ja niitä voi myös koittaa hieman venyttää, jos itsestä vain siltä tuntuu

Tuntuu että menetän osan miehuudestani jos annan naisen tunnea kielen tuhkaluukkuuni

Vierailija
5/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöööööökkkk! En missään tapauksessa, enkä myöskään anna nuolla omaani. Ei me mitään koiria olla. AP:lle sanoisin, että jos on noin erilaiset mieltymykset, niin ero on ihan todellinen vaihtoehto. Ei ne erilaiset halut tule siitä muuttumaan, pahenevat vain ajan myötä ja tuovat turhautumia kummallekin osapuolelle.

Vierailija
6/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon. Kukaan ninen ei halua olla TYTY. Eikä nuolla kenenkään kakka-aukkoa, Yäk.

Vierailija
7/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon. Kukaan ninen ei halua olla TYTY. Eikä nuolla kenenkään kakka-aukkoa, Yäk.

Oma tytyni ainakin tykkää tyty-nimestä

Vierailija
8/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajoja pitää kunnioittaa, ja niitä voi myös koittaa hieman venyttää, jos itsestä vain siltä tuntuu

Tuntuu että menetän osan miehuudestani jos annan naisen tunnea kielen tuhkaluukkuuni

Jaa. No jos se miehuus noin ohuen hiuskarvan varassa säilyy tai katoaa, niin viisainta ettet anna. Sitten vain pelkäämään seuraavaa asiaa, joka voisi miehuutesi viedä. Miten olisi pissaaminen pytyllä istuen vaikkei kukaan näkisi?

Vierailija
9/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No jos se miehuus noin ohuen hiuskarvan varassa säilyy tai katoaa, niin viis

Istualteen pissaaminen on neideintä mitä tiedän

Vierailija
10/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istualteen pissaaminen on neideintä mitä tiedän

Vessan pesemisen jälkeen ilmeisesti? 

Vierailija
11/12 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varo ap tota naistyyppiä, seuraavaksi ne haluaa, että sä ulostat sen suuhun.

Vierailija
12/12 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrasta anaalijuttuja. BDSM:stä tykkään, mutta anaalijutut jätän väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi