Panetteko mieluummin täydessä valaistuksessa vai hämärässä?
Oletko nainen vai mies?
Minä (nainen) mieluummin hämärässä, niin ei kaikki epäseksikkyydet näy niin selkeästi.
Kommentit (25)
Kaikki leikit ja peuhaaminen kirkkaasti valaistuna, aina. Jotkut kaunottaret ovat yrittäneet ehdotella valojen sammuttamista, jopa peiton alla puuhastelua.
M67v
Nuorena täydessä valaistuksessa, näin vanhemmiten hämärässä. Syyn voitte arvata.
Ei väliä, kunhan vaan pannaan.
M54
Parasta on hämärässä/puolipimeässä, mutta ei mitenkään peiton alla. Peiton alla on kuuma. Hämärässä muut aistit aktivoituu ja tunnelmasta tulee seksikkäämpi, eroottisempi kuin täydessä valossa.
Valot päällä ja en ole ikinä ymmärtänyt miten jotkut onnistuu touhuamaan peiton alla?! Täytyy olla aika hiljasta menoa.
N36
Vierailija kirjoitti:
Valot päällä ja en ole ikinä ymmärtänyt miten jotkut onnistuu touhuamaan peiton alla?! Täytyy olla aika hiljasta menoa.
N36
Monesti alkaa peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
N36
Tuskin sitä peittoa täydessä touhussa edes huomaa. Eikä se nyt varmaan ihmeemmin ääniä vaimenna, vai mitä tarkoitit... 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
Tuskin sitä peittoa täydessä touhussa edes huomaa. Eikä se nyt varmaan ihmeemmin ääniä vaimenna, vai mitä tarkoitit... 🤣
Tykkään naida takaapäin. Peitto olisi aika hassu tuossa.
Visuaalinen kontakti on minulle tärkeä, tietääkseni miehille yleensä, siis valoissa.
Minä naisena hämärässä/pimeässä, ei tarvitse omia tai puolison fyysisiä puutteita nähdä ja muutenkin parmpi kun jää enemmän varaa mielikuvitukselle. Usein en halua edes koskea puolisoa seksin aikana, koska silloin illuusio särkyy.
Ei ole sinänsä väliä, mutta kyllä minusta on kiva nähdä toinen ja myös, mitä itse tekee. Tosin kirkas valaistus voi häikäistä, joten hämärä voi sillä lalla olla mukavampi, mutta oikeasti ei ole minulle niin väliä.
t. Nainen 46-v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
Kuumahan siellä alla tulee. Tulee muutenki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
No sitä että se ylipäätään pysyy päällä. Jos vaihdatte asentoja (kerrassaan tylsää jos ette), niin asettelettoko peiton aina uudestaan päälle? 😂 kun juuri sitä ajan takaa että ei sen täydessä touhussa kuulu edes pystyä pysymään päällä.
Riippuu ihan tilanteesta, esim. aurinkoa on vaikea sammuttaa niin päivällä keittiönpöytää vasten nainti tapahtuu ihan valoisissa olosuhteissa, mutta illalla vaikka olkkarin sohvalla tapahtuvaan ei kyllä spottivaloja erikseen sytytetä.
Me aina torilla auringonpaisteessa! Harvoin vaan pääsee loppuun asti, kun poliisit tulee ja keskeyttää toimituksen! Pariskunta!
En pane ollenkaan, kun ei löydy sopivaa kumppania parisuhteeseen.
En pane ollenkaa, kun ei löydy sopivaa valaistusta panemiseen,
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinänsä väliä, mutta kyllä minusta on kiva nähdä toinen ja myös, mitä itse tekee. Tosin kirkas valaistus voi häikäistä, joten hämärä voi sillä lalla olla mukavampi, mutta oikeasti ei ole minulle niin väliä.
t. Nainen 46-v
Näin meilläkin . Vaimo pyytää aina sammuttamaan sen kattovalaisimen, koska se häikäisee hänen silmiä. Muuten valoja saa olla
Minä olen 50-vuotias ja halun aina nussia hämärässä, koska tissini roikkuvat vatsassani on löysää lihaa.
Mies, ja mieluiten olisin ihan valot päällä, koska vaimon katseleminen kiihottaisi. Hänelle kuitenkin hämärä on mieluisampi, joten hämärässä sitten pannaan oikeastaan aina.