saispa jonkun naisen istumaan naamalle
nuolisin muutaman orkun. (muutkin asennot sopii) t. varattu joka ei kotona saa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika kiihottavaa kun istuisi naaman päälle. Jotenkin eri kun makaa selällään ja nuolee
istuisitko kuin tutun? 10min päästä?
Olen melkoinen puolivallaton hulivili ja menevä veikkonen, mutta eukko ei jätä, luultavasti ainakin yksi syy ehkei ainoa mutta melko merkittävä on se kun ilmeisesti osaan nuolla niin hyvin ja rakastan sitä yli kaiken. Reaktioista kyllä huomaa että se tykkää olla nuoltavana, molemmat rakastamme sitä seksissä ilmeisesti enemmän kuin muita juttuja. Facesitting on myäös minun mielestäni parempi kuin nainen makaamassa selällään, oikein mukava jäädä sinne muhkean vaimoni alle työstämään ihania paikkoja. Mennään täysiheijarilla edestakaisiin niin että jokainen sopukka saa kosketusta, nam nam miten ihanaa aina on.
Aika paljon luvattu että nuolee muutaman orkun. Mulle ei oo ensimmäistäkään orkkua kukaan onnistunut nuoleen kun vasta ehkä vuosi sitten. Ja se sama onnistu siihen seuraavallaki kerralla. Kukaan muu ei ikinä.harmi ku voidaan nähä nii harvoin.
Olisi aika kiihottavaa kun istuisi naaman päälle. Jotenkin eri kun makaa selällään ja nuolee