Mitä miehet syö?
Keskikokoinen mieslajin edustaja tulee illaksi ja yöksi hoitoon. Minkälaista ravintoa tulisi tarjota?
Kommentit (52)
Mä tarjoaisin omalleni esim. hyvän salaatin ja kanaa tai kalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä ikäinen mieslajin edustaja on
Keski-ikäinen mies.
Onko se vammautunut kun tulee HOITOON
Ei kannata ihan hirveän ähkyyn syöttää että jaksaa sitten yöllä rämemajavan perässä.
Minä olen mies, ja teen nyt itselleni vegaanista kaalilaatikkoa. Eli miehet syö vegaanista kaalilaatikkoa. Siihen tulee soijarouhetta.
Jos ei ole mitään erikoisruokavalioita, niin miehet harvemmin on kranttuja, kelpaa tavis suomalainen ruoka tai etnisemmätkin. Kannattaa tosiaan etukäteen kysellä onko allergioita tai noudattaako jotain tiettyä ruokavaliota, ettei tule yllätystä ettei voikaan syödä mitä on tarjolla.
Ei se nykyään ole aina niin yhtenäiskulttuurin mukaista se ruokakaan nykyään, edes miehillä (varsinkaan nuoremmilla). Joku voi olla kasvissyöjä tai vegaani, joku ketokarpata, jollain on keliakia ja toisella laktoosi-intoleranssi...
Vierailija kirjoitti:
Pihvi ja punaviiniä.
Homojen hommaa.
Mä tarjoan sellaista, mitä itsekin syön kaikille vierailleni. Mun tapauksessa Välimeren tyyppistä ruokaa vegetaarisena. Jos vierailla on allergioita, ne otetaan tietysti huomioon.
Ostat kilon jauhenliha paketin ja sen laitat ruokakuppiin. Takuulla menee yön aikana!
Vierailija kirjoitti:
Pihvi ja punaviiniä.
Onko pakko heti ruveta läträämään alkoholin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä ikäinen mieslajin edustaja on
No riippuu se nyt vähän muustakin. Minkä ikäinen mies hyvänsä voi olla esim. vegaani. Tai keliaakikko tai diebeetikko, joka heti vaikuttaa siihen mitä syö. Sanoisin ap, että fiksuinta olisi varmaan ihan kysyä siltä mieheltä, mitä ruokaa voisit laittaa.
Miten sokeritauti estää syömisen?
jos on oikea ÄIJÄ, niin on tehnyt sopimuksen kanien kanssa, että ne ei syö sen ruokia ja se ei syö niiden.
En tarjoaisi mitään koska se on miehen tehtävä tarjota naiselle. Jos nyt ostat ja syötät sikaa niin käyttää sua vaan hyväksi.
Minä, keski-ikäinen mies, syön joka päivä saman aterian. Yksi keitetty peruna margariinilla, ruisleipä, tomaatti, pala makkaraa ja laimennettua (laihaa) mehua.
Olen pitkäaikaistyötön työhön oppimassa.
Silakkapihvit perunamuussilla. Spagettia ja kastiketta. Pitsaa.
Raakaa lihaa oluen kera