Miss Suomi finalistit 2024. Mitä mieltä?
Pääsikö teidän suosikkinne jatkoon 10 parhaan joukkoon finaaliin?
Korkeatasoinen finaali tulossa pitkästä aikaa!
Kommentit (330)
Toista se oli 70-luvulla.
Tuolla minä olen:
https://www.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=museovirasto.df94e1dc-87…
En kehtaa edes kommentoida. Saako kommentoida?
Vierailija kirjoitti:
Toista se oli 70-luvulla.
Tuolla minä olen:
https://www.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=museovirasto.df94e1dc-87…
Ihanat!
Olit finalisti Annen vuonna? Kyllä, 60- ja 70-luku olivat huippuaikoja. Todella kauniita olivat kisaajat ja voittajat. Kauneus ja kroppa edellä mentiin kisaamaan ja kv-menestystä tuli. Nyt haetaan vain edustavaa..
Musta viimeisin kansainvälisen kaunottaren tasoinen missi oli Suvi Miinala. Oli pitkäkin, 178 cm.
Joskus ennenhän näitä missukilpailuja pidettiin naista loukkaavina, jostain syystä nyt woketusaikana ne ovat taas voimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ennenhän näitä missukilpailuja pidettiin naista loukkaavina, jostain syystä nyt woketusaikana ne ovat taas voimissaan.
Miten ne nyt muka on voimissaan? Päinvastoin, eivät edes näy nykyään pääkanavilla vaan jollain jämäkanavalla. Etkä varmasti sinäkään tiedä esim viime vuoden voittajaa - kisojen merkitys on vähentynyt reippaasti viimeisen 20 v aikana.
Seuraako noita oikeasti enää kukaan?
Vierailija kirjoitti:
En ala mitään nimiä mainitsemaan, mutta ainakin yksi näyttä ihan hevoselta.
9.
Noi näyttää livenä varmaan ihan erinäköisiltä. Nää kuvat ja meikit ja kampaukset on aina päin helvettiäää. Joka ikinen vuosi.
Jos on kyse miss Suomi kisasta, niin edes odottanut mitään. Näiden kisojen aika on ohi. Suomi menee joka vuosi vain osallistumaan universumeihin. Ei menestymään.
Näyttääpähän kisat isommilta, kuin Suomikin mukana. Voiton vie joku USA Venezuela columbia.
Ja voin sanoa jo etukäteen ,että se Suomen fantasispuku on perinteen mukaan joku todella halpa hökötys.budjetti korkeintaan 100 euroa
Omat suosikit Amanda ja Matilda, esiiintymisvarmuutta, klassisuutta, hyvä ryhti,toivottavasti menestystä myös kansainvälisissä kisoissa
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista on se trans. Toi fransecsca?
Tuosta Francesca -nimestä tulee mieleen se Unelmahäät -ohjelman hirveä morsian.
Yksihän siellä uhosi pärjäävänsä ulkomailla. Niin noloa.
Mutta siis miksi? Ehkä se lärvin saaminen julkisuuteen.
Mitä Miss Suomi voittaja saa?
"Finaalissa palkitaan Miss Suomen lisäksi I ja II perintöprinsessa sekä Median suosikki (Lehdistön ihannetyttö) ja Yleisön suosikki (Yleisön suosikkityttö). Miss Suomi -kilpailun palkinnot ovat lähinnä vähäisiä tavarapalkintoja. Voittaja ei saa rahallista korvausta".
Tämä aasialaisen näköinen on livenä todella kaunis. Kuvat eivät anna kaikille oikeutta.
Voittaja taita sitten lähteä johonkin kansainväliseen kilailuun. Pitäisin suurena yllätyksenä jos suomi voittaa.
kun katselin iltasanmissa kuvia, niin kasvot näyttivät omituisilta. Johtuuko meikeistä vai onko muokattu tekoälyllä?