Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JEEE! Ei paikattavia reikiä!

Vierailija
08.02.2007 |

Jihuu, kävin eilen hammaslääkärillä tarkastuksessa ja ei löytynyt mitään paikattavaa! Olen siitä todella iloinen koska koen että mulla on huonot hampaat. Kiitos siitä kuuluu vanhemmilleni jotka eivät huolehtineet hsmpaistani kun olin pieni. Tuttia ja lusikkaa " pestiin" omassa suussan ja ei harjattu mun hampaita kun olin pieni...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli syksyllä melkein joka hampaassa! Ei kiva!

Vierailija
2/3 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei ikinä käsketty pesemään hampaita ja reikiä täynähän ne sitten oli. Nyt vahdin kuin haukka omien lasteni hampaita, eikä ole ikinä ollut mitään huomautettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestään kunnolla (toisella ei vielä ole mutta sitten aikanaan pestään kun niitä putkahtaa) ja vanhemmalle xylitolia ruoan päälle.

Itsekin olen nykyään melkein neuroottinen omien hampaitten suhteen, pesua 2 kertaa päivässä, hammaslangalla joka ilta ja xylitolia joka ruoan päälle.

Kannattaako edes mainita miksi? Noh, isällä ei varmaan montaa nappulaa suussa ole ja äitikin valittaa miten hänen hampaat lohkeavat tai katkeavat. Viimeisin tapaus on etuhammas joka katkesi ilman syytä -> mielestäni ne ovat vaan niin saamarin huonossa kunnossa ja lahot kun ei niitä ikinä ole hoitanut ja ei vieläkään varmaan pese joka päivä vaikka ne jo rupeavat tippumaan. Noh, hammaslääkäri tienaa hänellä varmaan aika mukavasti!

Olen myös kade miehelleni joka täyttää juuri 30v ja ei reijän reikää vielä hampaissa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän