Naiset vihaavat miesten pelaamista, kertoo konservatiivinainen YouTubessa
Hänen nimensä on Lauren Chen, hän on tyypillisiä oikeistokommentoijia ja hänen videonsa on sitä peruskauraa kulttuurisotineen ja Trumpin fanittamiseen.
Rupesin vain miettimään, kun törmäsin videoon, korjatkaa toki jos olen väärässä ja mielellään lukisin teidän naisten vastauksia. Eikö se ongelma ole yleensä siinä, kun se pelaaminen rupeaa häiritsemään parisuhdetta ja kanssakäymistä, siitä tulee pakkomielteenomaista. Joillakin se menee niin yli, että raivotaan ja huudetaan kotona, paiskotaan kamoja.
En minäkään miehenä jaksaisi katsoa päivästä toiseen tietokoneen ruutua tuijottavaa naista, joka tuntuu olevan muissa maailmoissa koko ajan, mikään muu ei kiinnosta. Ja välillä saadaan jotain raivokohtauksia.
Tuohan se ongelma on, kun se pelaaminen johtaa kaikkeen tuohon muuhun ongelmalliseen käytökseen ja se haittaa parisuhdetta ja normaalia elämistä. Ei pelaaminen ole ongelma, jos se pysyy normaalin rajoissa, eikä rupea haittamaan kaikkea muutakin.
Kommentit (8)
Miehet vois lopettaa kaikenlaisen työn tekemisen, opiskelun, seurustelun, liikunnan, hymyilyn ja olla vaan kotona ja odottaa kunnes joku soittaa valtiolta töihin sihteeriksi?
Kyse on tälläisestä pelaamisesta, ei uhkapelaamisesta.
Olisi oikeasti hienoa, jos trollaamisen sijaan joskus saisi kunnon vastauksia. Taitaa nykyään olla liikaa pyydetty tällä foorumilla.
-aloittaja
Miehenä vihaan myös miesten pelaamista.
itse en vihaa pelaamista sinänsä, mutta kun se menee överiksi sulla on himassa "mies" joka käy suihkussa kerran viikossa, raivoaa ja ragee..koko vapaa-aika menee pelaamiseen..niin sitten se on ongelma. Exälle tuli ero ihan yllätyksenä vaikka asiasta tuli yritetty keskustella kyllä. Vastauksena oli aina että mitä sä musta haluat..no kohta en halunnut enää mitään.
Jos mies kykenee pitämään pelaamisen hallinnassa eli rentoutuu pelaamalla vaikka muutaman tunnin illassa, niin ihan se ja sama, en minä ala määrittelemään miten toinen rentoutuu. Pelien kanssa on se haaste että monesti se joku porukka pelaa siellä yötä myöten eikä todellakaan vain tuntia-paria kerrallaan. Lisäksi yöaikaan sitten vielä mölistään ne kuulokkeet päässä, niin jouduin itse nukkumaan korvatulpissa. Toki saman ongelman saa aikaan roikkumalla tv:n edessä aamuneljään tai muuten läppärissä/luurissa koko ajan kiinni. Siinä herää kysymys miksi sellainen ihminen haluaa parisuhdetta kun ei oikeasti mitään tehdä juurikaan yhdessä.
Useampi tuntemani pelaava mies tiuskii, kiroaa, paiskoo tavaroita ja elää saastan keskellä. Siivoaminen ja perushygieniasta tai ruoasta huolehtiminen on ylivoimaista. Näin siis aikuiset 30+ miehet. Semmoinen olisi täysin sietämätöntä.
Oman miehen kanssa pelaamme yhdessä lähes päivittäin ja minä (nainen) olen se, joka pelaa muutenkin enemmän. Kotinikin puhdas ja jos on vieraita kylässä, niin poistun toki pelikoneen äärestä seurustelemaan. Pelit eivät mene koskaan parisuhteen edelle.
Eli yleisesti en vihaa miesten pelaamista, vihaan miehiä, joilla se vie kaiken ajan.
Näin minäkin asian näen, pelaaminen joka käytännössä tekee ihmisestä jonkun oudon raivoavan mökkihöperön, antisosiaalisen omissa maailmoissaan pyörivän ihmisen. Sehän se ongelma on, eihän pelaaminen itsessään varmasti monille ole ongelma vaan tuo käytös ja oleminen mikä ei ole tervettä. Kiitos vastauksista, vahvistaa minun näkemystä.
-aloittaja
Ei uhkapelaaminen mkään ongelma ole. Minäkin olen harrastanut uhkapelaamista intohimoisesti päivittäin 20 vuoden ajan, eikä ole mitään ongelmaa.