Uusi harrastus 45-vuotiaalle?
Onko muita ketkä vain pyörittävät kotia, lasten asioita jne eikä ole omaa harrastusta tai kiinnostuksen kohdetta?
Antakaa vinkkejä, mitä voisin alkaa koklaa tai miten voisin löytää jonkun jutun mistä kiinnostua. Jotenkin kaikki urheilujutut on jo niin koklattu, kuntoilen kotona painoilla ja lenkkeilen.
Kaipaan jotain palavaa kiinnostusta jhk, mutta mihin.
Kommentit (96)
Geokätköily.
Halpa harrastus. Lataat appin ja lähdet etsimään. Tulee ulkoiltua.
Puppa aloitusten teko, ou jee🥳🥳🥳👴👵
Ala opiskelemaan jotain eksoottista kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Polkujuoksu.
Tarkoitatko veden polkemista? Eikös siinä olla paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalastus.
Entä jos ei tykkää kalasta tai on sille allerginen?
Sitten ei onnistune. Sienestys?
Rajoitettu harrastamisaika. No, voihan talvella sitten katsella kuvia sienistä ja suunnitella miten sienestää. T. ohis
Joku katkera mamma alapeukuttaa kaikkea.
Mä löysin maalaamisen siten, että haaveilin erään taiteilijan taulusta. Oli kuitenkin niin kallis, etten halunnut ostaa ja totesin, että teen itse. Hurahdin maalaamiseen ihan täysillä.
Mistä esineestä sä olet haaveillut? Ei muuta kuin tekemään itse 😊
Vierailija kirjoitti:
Puppa aloitusten teko, ou jee🥳🥳🥳👴👵
Onks vasut ja talolot kunnos? 😅
Näinä aikoina julkaistaan kansalais- ja työväenopistojen ensi talven kurssit. Niitä vaan selaamaan ja kiinnostavia valitsemaan. Miten olisi käsityöt, musiikki, taide tai jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalastus.
Entä jos ei tykkää kalasta tai on sille allerginen?
Rajoitettu harrastamisaika. No, voihan talvella sitten katsella kuvia sienistä ja suunnitella miten sienestää. T. ohis
Talvella voi harrastaa tähtitiedettä, ja lintubongaus kannattaa aloittaa myös talvella, kun on vähemmän lajeja.
Joku hyväntekeväisyystoiminta? Punainen Risti yms? Ruuanlaitto on myös hyvä harrastus. Kansalaisopistossa on myös vaikka mitä tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis haluatko sä että me arvuutellaan mikä sua kiinnostaa? Minkälainen 45-vuotias ei itse tiedä mikä sitä kiinnostaa? Ala nyt vaikka ensin lukemaan kirjoja, ehkä sieltä vois löytyä jotain kiinnostavaa.
Lukihäiriö estää kirjojen lukemiseni. Troolaus kiinnostaisi, mutta olen allerginen kaloille.
Ap
Äänikirjat on keksitty!
Ap, onks tullu mitään hyviä ehdotuksia?