Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevätpuku ekaluokkalaiselle!

08.02.2007 |

Minkälaisia välikausiasuja teillä on ekaluokkalaisella? Meillä poika on nyt n. 137cm pitkä, joten puvun pitäisi olla jo vähintään 140cm, todennäköisesti 146cm. Ja kova kuluttamaan on. Joten mikä olisi hyvä ja kestävä puku tuonikäiselle? Vettä saisi tietysti aika hyvin pitää. Olen kaupoissa noita pukuja katsellut, mutta tarjonta on vielä surkea, jotain kauppojen urheiluosastoilta olen löytänyt. Mutta niissä ei taas ole heijastimia juuri ollenkaan, olisivat kuitenkin tosi tärkeitä pikkukoululaisellakin vielä. Joten kertokaa mielipiteitänne ja kokemuksianne! Kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alesta ostetut 2 urkkakaupan tuulipukua (toinen puma, toisen merkkiä en muista), lisäksi ostan jonkun reiman asun, kunhan kauppoihin kunnolla niitä tulee.

Mutta urkkakaupoista saa kyllä parhaita tuon kokoiselle pojalle, mun mielestä. Ja heijastimia voi sitten itekkin ommella...

Vierailija
2/2 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa tytöllä urheilukaupasta ostettu takki ja housut ja ihan parhaat ollu.Löysin sattumalta alesta,oli yx just tytön kokoinen puku alerekissä ja 70% alella.Joskus tekee löytöjä=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla