Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia käytöstä; mieheni allekirjoitti eropapereit vitsinä?

Vierailija
08.02.2007 |

Seuraavana päivänä repi paperit ja sanoi, että jollen paranna käyttäytymistäni, niin hakee eron. Musta aivan hirveetä henkistä väkivaltaa, koska luulin oikeasti, että hän jättää minut. Paperi odotti sängyssä ja sanoi vihaisesti (riidan jälkeen) että allekirjoita ne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori on sellaista joka naurattaa, minusta tuo on vain sairasta ja julmaa.

Vierailija
2/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin tuossa tilanteessa tosiaan allekirjoittanut ne. Tosin en ehkä silloin illalla, mutta aamulla kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka " huonosti" piti käyttäytyä saadakseen tuollaista soopaa niskaansa?

Vierailija
4/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen tuska oli pahinta, mutta jos hän on ne jo tulostanut ja jopa allekirjoittanut, niin olikohan hän vähän tosissaan? Saa ihan pelätä koko ajan, että koska jättää

Vierailija
5/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään ei tarvitse kärsiä toisen huonosta käytöstä!

Laita nimi paperiin tai ole ihmisiksi!

6/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*yhyy* " Mieheni uhkasi jättää minut."

" Jätä se sika!"

Vierailija
7/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten sinä olet miehesi silmissä " käyttäytynyt huonosti" (outo ilmauskin kun on kyseessä kaksi aikuista ihmistä),mutta kyllä tuo miehesi käytöskin aika pohjimmaisen ala-arvoista on. Ei avioeropapereita tulostella ja allekirjoitella huvin vuoksi, eikä erolla muutenkaan KOSKAAN saisi UHKAILLA.

Sinuna selvittäisin, haluaako mies olla suhteessa kanssasi (ja onko myös valmis yhdessä kanssasi tekemään töitä sen suhteen eteen ja selvittämään ongelmianne) vai ei. Jos mies haluaa jatkaa suhdetta, sanot että sai olla viimeinen kerta kun uhkaa erolla. Jos taas oli tosissaan eron suhteen, niin turha sitä on sitten sen enempää pitkittää.

Itse tosin tuskin edes haluaisin jatkaa tuollaisen idiootin kanssa!

Vierailija
8/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälin sinua ap, mutta jätä se mies. Sinulle on tieodssa vain ongelmia tuollasen luonnehäiriöisen kanssa.

Vierailija
9/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rajat on jokaisen asetettava itse. Tee selväksi, että toiminta oli mautonta, ja seuraavan kerran allekirjoitat paperit, jos tilanne vielä toistuu.

Ja älä alistu. Yrittäkää joko löytää toistenne molemminpuolinen(!!) kunnioitus ja rakkaus itse tai parisuhdeterapiassa, tai erotkaa ajoissa ennen lapsia...

Vierailija
10/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vakavalla naamalla alkoi siis keskustelemaan, että ehkä meidän pitäisi ottaa etäisyyttää, pitää taukoa, muuttaa erilleen. Voi sitä itkua, kun yhden kerran sanoinkin, että olet muuten ihan oikeassa, turha tässä meidän on kitua. Mutta ei auttanut enää itku.

Mutta hän siis käytti tuota taktiikkaa kiristyskeinona saadakseen tahtonsa perille. Kikka vain puri omaan nilkkaan, koska tottakai mäkin sen jälkeen ajattelin eroa vaihtoehtona. Että miksi tässä roikkumaan, jos tuokin kerran haluaa erota.

Oli muutenkin tosi alhainen kaveri, ei jäänyt kikkailut pelkästään tuohon. Epäilenpä, ettei ap:nkään mies ole sen parempi, ja siksi olen taipuvainen liittymään JSSAP-kuoroon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan