Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla seurapiirirakko vai juoksetko vähän väliä? :)

Vierailija
08.02.2007 |

Olin vähän aikaa sitten yhden kaverini kanssa liikenteessä koko päivän(8h) ja hän kävi tasan kahden tunnin välein vessassa kun taas itse en käynyt kertaakaan. Hieman rasittavalta tuntui tuollainen alvariinsa vessassa ravaaminen kun itsellä ei ollut mitään hätää ja emme edes juoneet reissussa paljon mitään. Mites muilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia en voi juoda enää lainkaa kaupungilla, koska se laukaisee tunnin välein ravaamisen.

Tuntuu että tämä paheni raskauden jälkeen.

Vierailija
2/4 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka oon juonut aamulla kahvia, niin ekat 2h sen jälkeen käyn noin 3 kertaa vessassa. Ja kaupungilla ollessa mulla on sama kuin 2:lla, elikä siis käyn aina vessassa ennen kartsalle menoa, mutta on oltava tiedossa jokin vessapaikka ' varulta' . Yleensä se noin 2-3h välein käyn.

En tiedä liekö raivostuttavaa vai ei, mutta ehkä kuitenkin kavereita ärsyttäs enemmän, jos kuseksisin housuun ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti käyn kyllä parin tunnin välein, mutta jos olen kodin ulkopuolella niin hätä menee nopeasti ohi ja tiedän että pystyn jatkamaan vielä monta tuntia.

Viime viikonloppuna olin hautajaisissa, lähtiessä klo 10 kävin vessassa ja seuraavan kerran taas kotona klo 17.

Vierailija
4/4 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa kesänä Ankkarockissakin olin 14 tuntia ilman ainuttakaan vessareissua. En kyllä juonutkaan paljoa päivän aikana. Kotioloissa käyn yleensä kolme kertaa vuorokaudessa vessassa ja juon mielestäni ihan normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi