Leikkimielinen BB-gallup!
Tunnustan: seuraan täältä Keski-Euroopasta Suomen BB-talon tapahtumia vaihtelevalla mielenkiinnolla. Tulipa sitten mieleen laittaa pieni kysely tänne palstalle talolaisten nimistä. Mikä on suosikkinne miesten ja mikä naisten nimistä? Ja mitkä inhokkinne? :O)
Asukkaat (tässä on kaikki alusta saakka, vaikka osa ei enää ole talossa):
Andreas
Harri
Johan
Niko
Marko
Risto
Tero
Cheryll
Maria
Marianna
Marianne
Mia
Minna
Kommentit (10)
Vaikea ajatella nimiä ihmisten takaa mutta kokeillaan. :O
Miehistä
Suosikkinimi: Andreas
Inhokkinimi: Tero
Naisista:
Suosikkinimi: Marianne
Inhokkinimi: Cheryll
Suosikki: Andreas (vaikka en kyllä tästäkään tykkää)
Inhokki: Risto
Suosikki: Marianna, myös Mia kiva.
Inhokki: Cheryll
Siitä sen verran että mä oon kans vähän jääny tuijottaan sitä, koska Maria alias Manta on mun vanha luokkakamu ;) Mutta Maria ei suinkaan ole mun lempinimeni noista...itse asiassa aika vaikea valinta...
Mä luulen että rakkain nimi noista on Minna, joka on jo 17-vuotiaana kuolleen parhaan ystäväni nimi :( En pysty muuta valitsemaan. Minnan muisto on niin hyvä.
Cheryll (kahdella L:llä kirjoitettuna) on muuten vrk:n mukaan uniikki nimi Suomessa. Kävin sen jo sillon tarkistaan kun BB:n asukkaat tuli julki...mut siitä huolimatta on kyl inhokki noista...
Poikien nimistä suosikki on Niko ja inhokki on Johan
mä luin huolimattomasti ja inhokit unohtui, mutta niin minulla kuin monilla muillakin inhokkinimi tytöistäon Cheryll ja pojista onkin sitten vaikeampi valita, mutta oisko se sitten Tero?!
Miesten nimistä suosikki on Niko, inhokki on Harri.
Naisten nimistä suosikki on Marianna, inhokki on Mia.
Mua huvittaa kuinka naiset ovat yhtä lukuunottamatta samalla kirjaimella ja peräti 3 saman alkuista. Kun maailmassa on niin paljon ihan uniikkejakin nimiä.. kuten Cheryll, hih. Samoin mun on vähän vaikea pestä henkilöä nimestä, mutta kloorauksen jälkeen ;-)
Suosikkini: Andreas
Inhokki: Niko
Suosikit: Marianne ja Mia (vaikea valita!)
Inhokki: Minna
Miehet:
Suosikkinimi: Andreas
Inhokkinimi: Risto
Naiset:
Suosikkinimi: Mia
Inhokkinimi: Cheryll
Suosikit: Niko ja Mia sekä Marianna
Inhokit: Harri ja Cheryll
miehet:
suosikki Johan
inhokki: Niko
naiset:
suosikki: Marianna, vaikka ei mikään näistä niin kovin ihana ole
inhokki: Mia
Täällä bb:n töllöttäjä vastaileepi, että suosikkinimet noista on Andreas ja Marianna :o).