UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Ennen liveä mun järjestys oli 1. Neea 2. Goldie 3. Nelli. Nyt livet nähtyäni 1. Goldie 2. Nelli 3. Viivi
Vierailija kirjoitti:
Erikan lavashow oli paras mutta miten se muilla niin ku tökki jotenkin oudosti...
Nelli oli kans hyvä, biisi vain ehkä tylsempi. Costee tais unohtaa sanoja, kenraalissa meni paremmin.
Neea oli ainut minkä torppasin koska esitystä ei oikein voi parantaa. Todella geneerinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä artisteja oli paljon, mutta kyllä Erika pysäytti. Upea biisi ja itsevarma esiintyminen.
Siitä ei tule kuin migreenikohtaus 🤮
Ei ole kun 2 varteenotettavaa näistä, eikä kumpikaan ole Erika joka oli pelkkää skeidaa..
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuo viivi on bimboblondi täs ku se kuuntelee toisten biisejä
Ajattelin samaa silloin, kun näin ekaa kertaa tuon. Sarjassamme esiintyjä, jonka kannattaisi vain laulaa ja muuten pitää suunsa kiinni, niin antaisi fiksumman vaikutelman. Toinen sellainen on esim. kiroileva Alma. 😅
Voisiko näistä jättää lähettämättä ketään, niin säästyisi nämäkin rahat. Hurstin avulla vaan lahjoituksesi, kun ei näillä mitään menestysmahdollisuuksia ole kenelläkään.
Nellille meni minun ääneni. Esitys ja laulu onnistuivat parhaiten.
Oliko erikan silmät vaihtaneet paikkaa, harittivat itään ja länteen.
Tota domina- imagoa on nähty jo ihan tarpeeksi poppareilta. Vuosikymmeniä. Ei mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldielocksin esitys oli kansainvälistä tasoa.
Toka huonoin, Neean jälkeen.
Paras, se oli laulamista eikä pelkkää huutoa.
Erikan biisi ja lavanhallinta ihan omaa luokkaansa verrattuna muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Videota myöten!
Siis tää on AINOA jonka kehtaisi lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Sain Erikan esityksestä migreenin.
Myötähäpeä tuli tänne, tosin tiesin jo etukäteen ei jatkoon
Erika, kaikella rakkaudella, tää ei nyt iske mulle yhtään. Jos kansa haluu niin sit se on niin, mut itse en syty.
Live-vedoista yllätyin kuinka paljon tykkäsin Nellistä. Harmi kun Goldie ei pystynyt laulamaan livenä. Hieno esitys silti.
Vierailija kirjoitti:
Joo musiikilkisesti näistä tasokkain ja omaperäisin
Ruotsin euroviisukarsinta tulee tän UMK:n jälkeen. Siellä varmaan vähän parempia biisejä.
Ekaa kertaa kuulin biisit. Pakko todeta että "luojan" kiitos joukossa ei ole yhtään viime vuoden kaltaista mukahassua nörttihuumoripläjäystä, joten voitti kuka tahansa, ihan yhtä karseaa myötähäpeää en joudu kärsimään. Goldielocksille lähti ääni, ei mikään tajunnan räjäyttävä spektaakkeli ainakaan ensikuulemalla, mutta viime vuotiseen verrattuna iiiso parannus.
Miten noi kehtaa tosissaan kilpailla noilla esityksillä
Kyllä Videota myöten!