UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Ellassa on jotain samanlaista sympaattisuutta viattomuutta ja omaperäisyyttä kuin Käärijässä. Toivottavasti live on toimiva, peukut pystyyn!
Niin on. Toivottavasti live toimii 👍
En tiedä - ei oikein mikään biiseistä iske. Muut tasapaksuja ja tuo puppy kuulostaa jotenkin niin amatöörimäiseltä.
Siis Goldielock on UPEA. Yllätti ihan täysin, pelkäsin että tulee jotain tasapaksua huokailua. Video ja esiintyjä kummatkin tosi cool.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Sveitsissä tuu olemaan ainakin kuusi Goldiclocksin kaltasta esitystä. Jää liikaa varjoon.
No ei varmasti jää kenenkään varjoon. Persoonallinen esiintyjä, persoonallinen tyyli ja mieletön oikeasti hyvä biisi.
Biisihän on ihan tasapaksu ja tyylissä ei ole Euroopan tasolla mitään uutta, muotitapa laulaa noin.
Palstan ykkösinhokki Viivi on kyllä vienyt mun sydämen tänä vuonna. Oon kuunnellut sen varmasti yli 20 kertaa. Yleensä inhoan balladeja viisuissa mutta tässä on jotain erityistä. Kuppilassa joku puhui aamukasteisesta suomalaisuudesta ja sitä Aina mun mielestä ilmentää.
Vierailija kirjoitti:
Siis Goldielock on UPEA. Yllätti ihan täysin, pelkäsin että tulee jotain tasapaksua huokailua. Video ja esiintyjä kummatkin tosi cool.
Ollaanko katsottu eri video, tasapaksua nimenomaan.
Mä taisin nyt vähän rakastua Goldielocksiin. Ihana tyyli hänellä!
Norjassa Bobbysocks tekee paluun viisulavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Sveitsissä tuu olemaan ainakin kuusi Goldiclocksin kaltasta esitystä. Jää liikaa varjoon.
No ei varmasti jää kenenkään varjoon. Persoonallinen esiintyjä, persoonallinen tyyli ja mieletön oikeasti hyvä biisi.
Biisihän on ihan tasapaksu ja tyylissä ei ole Euroopan tasolla mitään uutta, muotitapa laulaa noin.
Viisuissa on ihan uutta.
What are you made of, Goldielocks?
Attack of the 50 ft Marilyn Manson noin ajalta Antichrist Superstar laulamassa Alma-poppia.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Palstan ykkösinhokki Viivi on kyllä vienyt mun sydämen tänä vuonna. Oon kuunnellut sen varmasti yli 20 kertaa. Yleensä inhoan balladeja viisuissa mutta tässä on jotain erityistä. Kuppilassa joku puhui aamukasteisesta suomalaisuudesta ja sitä Aina mun mielestä ilmentää.
Viivikö ykkösinhokki? Täällähän on haukuttu costee ihan pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisuissa on ihan uutta.
Biisi on niin lattea, ettei sinne asti onneksi pääse. Matkii laulutyylillään suurempia tähtiä.
Vierailija kirjoitti:
Norjassa Bobbysocks tekee paluun viisulavalle.
Siis, yrittää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
What are you made of, Goldielocks?
Attack of the 50 ft Marilyn Manson noin ajalta Antichrist Superstar laulamassa Alma-poppia.
-winner-
Oml on parempi, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen normaalisti progea ja heviä, mutta Aina on tähänastisista ollut ainoa, mikä on jäänyt soimaan päähän.
Kertoo siitä, että siinä on oikea sävellys, pitääpä sitä pliisuna tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivikö ykkösinhokki? Täällähän on haukuttu costee ihan pystyyn.
Näillä on huono maku, joku Goldie on nyt sitä kuuminta hottia, Wiviblocks kehui kyllä ja siis ulkkissa muutkin.
Aika monet suomalaiset artistit hyödyntävät Umk kautta suomen markkinoille, kuten Erika, Bess, Kuumaa ja kuten Käärijä ja Sara. Ja jotkut artistit myös osaavat hyödyntyy Umkta ja viisujen kautta myös kansainvälisesti kuten Blind Channel ja Käärijä. Goldielocks on hakemassa kansainvälisiin markkinoille, kun hän tällä viikolla hollantilaisessa show-case missä myös Käärijä on
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä tää Goldielock. Sai sanoista selvän ja tasapainonen hitti. Lauloi, eikä tulkinnut hönkäilemällä ja huokailemalla. Hyvä biitti, hauskat sanat.
Hyvä video, tähän mennessä paras. Tykkäsin viittauksesta Gallen-Kallelan Ad Astra teokseen, hieno oivallus.
Vetävä. Tykkikamaa.
Tää on jo niin hyvä, että on melkein helmiä sioille.