Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
6561/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nousi eilen vedonlyönnissä 12 -> 9 Puppyn vuoksi.

Vierailija
6562/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nousi vedonlyönnissä -> 9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6563/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle suotakoon mielipiteen oikeus, Goldielocks!

Vierailija
6564/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vedonlyönnissä nyt sijalla 9

Vierailija
6565/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goldielocksin kappale on hyvä, ei voi mitään. Kun heräsin niin tää lähti soimaan heti päässä :D Tämä oli myös ensimmäinen kappale näistä, joka tuntui iskevän jo ensimmäisellä kuuntelulla. Viisuvoittoa tällä ei saavuteta, mutta eipä sillä ole väliä koska ei noilla muillakaan. Olisi hienoa saada vaihteeksi laadukas pop-biisi Suomesta viisuihin, meillä ei ole tainnut ikinä sellaista olla.

Laulajan äänestä tulee muuten jotenkin Studio Killers -vibat.

Ai, itse en muista siitä enää yhtään mitään, Oml, Costee, Nelli jääneet mieleen ja soimaan eri lailla.

Costee:D Paskinta paskaa, miten koko biisi on edes mukana? En edes muistanut koko biisiä paitsi nyt kun laitoit

Vierailija
6566/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, että Suomi on sijalla 9 vedonlyönnissä

Vierailija
6567/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppy parkkeerasi minun päähäni, en saa sitä enä lähtemään pois. Ellan biisi on hyvin esitetty ja upea ääni.

Mutta tämä Puppy on nyt vinkumassa voittoon. En saa sitä mielestä pois. Ei meidän voittaa tarvitse, aina on tuomaripelit ja naapuripelit kisoissa. Sinne vetää moldavian (en tunne sitä rypäskää maita) suuntaan ympärysmaat pisteillä kaiken itselleen. Loppukisaan pääsy on jännittystä riittävästi, muuten en katso koko kisoja. Homppeleiksi menneet kisat.

Vierailija
6568/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luuli että Every Breath You Take on rakkauslaulu vaikka kertoo stalkkaamisesta. Heissäkin tota on soitettu 😂Ymmärrän siis aiemman vertauksen.

Vierailija
6569/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jo huomattu, että Suomi on sijalla 9 vedonlyönnissä

Vierailija
6570/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgialla Joost Klein varmaa

Vierailija
6571/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Virolla kovatasoiset finalistit tänä vuonna. Useampi laadukas rock biisikin. Näiden rinnalla joku OML on ihan kahdeksasluokkalaisten pelleorkesteri kaatuilemassa musaluokassa instrumenttien päälle.  

Vierailija
6572/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijalla 9 vedonlyönnissä -> Suomi

Vierailija
6573/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppy parkkeerasi minun päähäni, en saa sitä enä lähtemään pois. Ellan biisi on hyvin esitetty ja upea ääni.

Mutta tämä Puppy on nyt vinkumassa voittoon. En saa sitä mielestä pois. Ei meidän voittaa tarvitse, aina on tuomaripelit ja naapuripelit kisoissa. Sinne vetää moldavian (en tunne sitä rypäskää maita) suuntaan ympärysmaat pisteillä kaiken itselleen. Loppukisaan pääsy on jännittystä riittävästi, muuten en katso koko kisoja. Homppeleiksi menneet kisat.

No ei voita Puppy. 

Vierailija
6574/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä puhuttu siitä, että Suomi -> sijalla 9 vedonlyönnissä

Vierailija
6575/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goldielocksin kappale on hyvä, ei voi mitään. Kun heräsin niin tää lähti soimaan heti päässä :D Tämä oli myös ensimmäinen kappale näistä, joka tuntui iskevän jo ensimmäisellä kuuntelulla. Viisuvoittoa tällä ei saavuteta, mutta eipä sillä ole väliä koska ei noilla muillakaan. Olisi hienoa saada vaihteeksi laadukas pop-biisi Suomesta viisuihin, meillä ei ole tainnut ikinä sellaista olla.

Ai, itse en muista siitä enää yhtään mitään, Oml, Costee, Nelli jääneet mieleen ja soimaan eri lailla.

En edes muistanut koko biisiä paitsi nyt kun laitoit

Moni on unohtanut koko biisin kun on tehnyt oman ranking. Olen huomannut. 

Vierailija
6576/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belgialla Joost Klein varmaa

Ei ole.

Vierailija
6577/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedonlyönnissä -> sijalla 9 Suomi

Vierailija
6578/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi vedonlyönti 9

Vierailija
6579/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten erilaisia ihmiset ovat. Nellin biisiä olen kyllä luukuttanut, mutta se vaati aika monta kuuntelukertaa ennen kuin se jäi päähän. Puppyn lallattelu soi päässä vielä eilen, mutta nyt kun yritin muistella miten se menikään niin mieleen tulee jostain syystä vaan Portion Boysin lallattelut vuosikertaa 2023.

Vierailija
6580/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Costee:D Paskinta paskaa, miten koko biisi on edes mukana? En edes muistanut koko biisiä paitsi nyt kun laitoit

Ei pidä henkilöitä haukkua jos ette pidä biisistä. Esiintyjät ovat täyttä kultaa. Biisi vaan ei istu oikein.

Minulle jäi Puppy ja Ella nyt, veikkaan toista ja sitten harmittaa toinen jos en veikkaa. Puppy pyörii päässä eikä lähde ulkoilemaan.

Ketju on lukittu.