Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
6541/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi nousi eilen vedonlyönnissä 12 -> 9 Puppyn vuoksi.

Tätä on jankutettu jo monen viestin verran. Nyt riittää. 

Vierailija
6542/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nää vedonlyönnit, nostetaan kärkeen, ennenkuin biisi on edes julkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6543/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä se Viivin biisi on jollain tavalla uhkaava? "Mä olen sun kanssa aina, aina, aina" kuulostaa minusta pelottavalta, ihan kuin jonkun kidnappaajan tai stalkkerin hokemalta. Vertaa Stingin Every breath you take. Sitäkin muuten jotkut soittaa häissään.

Joo, ahdistavat sanat, kun luin ne.

Vierailija
6544/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kovat toiveet osalla.. 

Vierailija
6545/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku tosissaan, että puppy kertoo  muka jostakin koiranpennusta.

yllä minä olen sitä mieltä. Ainakin haluan oman uskoni pitää puhtaana. Ja muut olkoot likaisella mielikuvituksellaan mukana. Ei kiinnosta kaksimielisyydet.

Kerrankin lapsille sopivat sanat.

Vierailija
6546/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi nousi puppyn julkastuksen jälkeen. Jos ois liittynyt erikaan ois noussut aiemmin. 

Miksi juuri Belgia on edelleen ykkösenä? Ruotsin sijoituksen kyllä ymmärtää.

Ruotsin sijoitusta just ei ymmärrä? Ennakkosuosikki ihan aina. Toivottavasti KAJ edustaa Ruotsia tänävuonna.

Vierailija
6547/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutamia pätkiä Belgian biiseistä. Ilmeisesti tässä ei ole vielä kaikki.

Vierailija
6548/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako se sua?

Vierailija
6549/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kovat toiveet osalla.. 

On toiveet, että oltais kisoissa mukana. Kivaa seurattavaa.

Vierailija
6550/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä se Viivin biisi on jollain tavalla uhkaava? "Mä olen sun kanssa aina, aina, aina" kuulostaa minusta pelottavalta, ihan kuin jonkun kidnappaajan tai stalkkerin hokemalta. Vertaa Stingin Every breath you take. Sitäkin muuten jotkut soittaa häissään.

Ei nyt ahdistavat, mutta siinä on ihmisen elämä, nuoruden hairahduksista yhteiseen oloon ja siihen kun toinen alkaa haurastua ja muisti ei enää sano kuka minua pitää kädestä.

Kauniit sanat. Elämä ei ole vain nuoruuden huumaa.

Vierailija
6551/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksimielisyys on siitä hauska ja mielenkiintoinen laji, että jää kuulijan varaan, miten haluaa ymmärtää tai ymmärtää sanat. Onhan se kiva, että maailmassa on vielä vilpittömyyttä ja kirkasotsaisuutta, jotta joillekin Puppy on se hauvelibiisi.

Vierailija
6552/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako se sua?

Ketjusta tulee vaikealukuinen, kun jankataan samaa asiaa viiden kommentin verran. Se on kaikkien etu, että ketju pysyy siistinä ja helppolukuisena

Vierailija
6553/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yllä minä olen sitä mieltä. Ainakin haluan oman uskoni pitää puhtaana. Ja muut olkoot likaisella mielikuvituksellaan mukana. Ei kiinnosta kaksimielisyydet.

Kerrankin lapsille sopivat sanat.

ei jösses!

Vierailija
6554/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä olen kuunnellut Puppya niin säkeistöjen jälkeen sopisi myös ainakin:

Traffikin kertosäe

Cha cha chan kertosäe

Europapan kertosäe

It's Crazy It's Partyn kertosäe

Kertoo paljon.

Vierailija
6555/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldielocksin kappale on hyvä, ei voi mitään. Kun heräsin niin tää lähti soimaan heti päässä :D Tämä oli myös ensimmäinen kappale näistä, joka tuntui iskevän jo ensimmäisellä kuuntelulla. Viisuvoittoa tällä ei saavuteta, mutta eipä sillä ole väliä koska ei noilla muillakaan. Olisi hienoa saada vaihteeksi laadukas pop-biisi Suomesta viisuihin, meillä ei ole tainnut ikinä sellaista olla.

Laulajan äänestä tulee muuten jotenkin Studio Killers -vibat.

Vierailija
6556/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tähän saakka tykännyt ainoastaan Nellin biisistä. Laulaa kauniisti ja säkeistöissä on kiva sävelkulku. Kertosäe ehkä aavistuksen muuta laulua tylsempi. Sanoista tykkään.

Lähes kaikki muut muuntaa tahallisesti ääntään johonkin trendikkäämpään suuntaan, ja sitä inhoan yli kaiken. Neea laulaa kyllä myös ihan hyvin, mutta biisi on kokonaisuudessaan tylsä.

Nelli minulla nyt kolmosena, muttei haittaa vaikka hänkin voittaisi, kaunis ääni ja ei ole niin vakavaa itselleni.

Vierailija
6557/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ahdistavat, mutta siinä on ihmisen elämä, nuoruden hairahduksista yhteiseen oloon ja siihen kun toinen alkaa haurastua ja muisti ei enää sano kuka minua pitää kädestä.

Kauniit sanat. Elämä ei ole vain nuoruuden huumaa.

Jep. Jos sanoja pitää ahdistavina niin se taitaa kertoa enemmän omasta vanhuuden ja kuoleman pelosta kuin kappaleesta.

Vierailija
6558/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldielocksin kappale on hyvä, ei voi mitään. Kun heräsin niin tää lähti soimaan heti päässä :D Tämä oli myös ensimmäinen kappale näistä, joka tuntui iskevän jo ensimmäisellä kuuntelulla. Viisuvoittoa tällä ei saavuteta, mutta eipä sillä ole väliä koska ei noilla muillakaan. Olisi hienoa saada vaihteeksi laadukas pop-biisi Suomesta viisuihin, meillä ei ole tainnut ikinä sellaista olla.

Laulajan äänestä tulee muuten jotenkin Studio Killers -vibat.

Ai, itse en muista siitä enää yhtään mitään, Oml, Costee, Nelli jääneet mieleen ja soimaan eri lailla.

Vierailija
6559/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako se sua?

Ketjusta tulee vaikealukuinen, kun jankataan samaa asiaa viiden kommentin verran. Se on kaikkien etu, että ketju pysyy siistinä ja helppolukuisena

Onneksi samoja haukkuja voi kirjoittaa tähän ketjuun loputtomasti, se ei hankaloita lukemista ollenkaan. Puppy on tähän mennessä ainoa, joka on saanut aikaan sijoituksen nousun. Näin positiivisesta asiasta saisi kirjoittaa enemmänkin kuin viisi kommenttia.

Vierailija
6560/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tähän saakka tykännyt ainoastaan Nellin biisistä. Laulaa kauniisti ja säkeistöissä on kiva sävelkulku. Kertosäe ehkä aavistuksen muuta laulua tylsempi. Sanoista tykkään.

Lähes kaikki muut muuntaa tahallisesti ääntään johonkin trendikkäämpään suuntaan, ja sitä inhoan yli kaiken. Neea laulaa kyllä myös ihan hyvin, mutta biisi on kokonaisuudessaan tylsä.

Nelli minulla nyt kolmosena, muttei haittaa vaikka hänkin voittaisi, kaunis ääni ja ei ole niin vakavaa itselleni.

Ei minuakaan Nellin voitto harmittaisi. Tällä hetkellä on vain jo kolme biisiä, joista pidän enemmän ja näen ne menestyspotentiaalisempina.

Ketju on lukittu.