Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dissosiaatio ja kamala ahdistus. Miten tän saa pois?

Vierailija
20.08.2024 |

Jotenkin ihan liikaa on ollut nyt kaikkea ja olo on ihan hirveä ja epätodellinen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ikkuna, syö kunnolla ja hengitä syvään

Vierailija
2/9 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maadoita itsesi. Oletko saanut ohjeet siihen? Istu tuolissa ja tunne tuolin selkänoja, molemmat jalkapohjat maahan, hengittele ja etsi katseelle jokin kiintopiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kriisilinjalle, saat apua. 

Vierailija
4/9 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla dissosiaatio kesti monta viikkoa ja meni lopulta niin pahaksi, että jouduin psykiatriselle avo-osastolle. Aloitin tuolla SSRI-lääkityksen minkä ansiosta dissosiaatio väistyi (mulla on myös muuta ahdistuneisuushäiriö-taustaa). En väitä että kaikilla lääkitys auttaisi, mutta itse sain siitä apua.

Vierailija
5/9 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla dissosiaatio kesti monta viikkoa ja meni lopulta niin pahaksi, että jouduin psykiatriselle avo-osastolle. Aloitin tuolla SSRI-lääkityksen minkä ansiosta dissosiaatio väistyi (mulla on myös muuta ahdistuneisuushäiriö-taustaa). En väitä että kaikilla lääkitys auttaisi, mutta itse sain siitä apua.

Lääkitys auttaa ahdistukseen, ei dissoon. Disso voi helpottua kun ahdistus helpottaa. Dissoon lähinnä traumaterapia tai emdr terapia, koska disso on traumoista lähtöisin.

Vierailija
6/9 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maadoita itsesi. Oletko saanut ohjeet siihen? Istu tuolissa ja tunne tuolin selkänoja, molemmat jalkapohjat maahan, hengittele ja etsi katseelle jokin kiintopiste.

En ole valitettavasti saanut ohjeita mihinkään.

Ap

Vierailija
7/9 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole valitettavasti saanut ohjeita mihinkään.

Ap

Tossa mä annoin sulle ohjeet.

Vierailija
8/9 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinin vetäminen edesauttaakin huonossa liitossa. Hyvä Susanna että jaksat esittää Jannelle. Voimia Vantaalle!

Vierailija
9/9 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ymparistoahdistus.fi/harjoitukset/maadoitus/

Tässä yksi tapa jota voit kokeilla.  

Itse kävelen paljon metsässä kiireettömästi ja rauhassa ja katselen ja tunnen ja  rauhoitun.