Karvainen nainen
Tapasin n 30v naisen festareilla. Oli erittäin miellyttävä tapaus ja ilta päättyi läheisiin tunnelmiin. Vaan siinä vaiheessa olikin sitten yllätys. Tämä upea nainen oli täysin huolittelematon karvoituksen suhteen. Vähän hämmentävää mutta luonnollista. Naisella oli todella vahva karvoitus koko jalkovälin alueella. Tämän totesin kun olimme eri asennoissa. Huvitti kun takaapäin siinä ahersin. Kannikat oli todella karvaiset sisä pinnoiltaan. Kiva kun joku osaa olla naturaali.
Kommentit (38)
Oliko naisella paksut hiukset? Monesti kaupan päälle paksuissa hiuksissa tulee karvaisuus. Itselläni on todella paksut ja pitkät hiukset ja karvojakin sitten ihan kiitettävästi. Onneksi vaaleita, koska olen blondi.
Kiva että on vielä luonnollisia naisiakin. Jonknu sokeroidun innie blondin vulva muistuttaa pakastebroileria, johon on tehty veitsellä viilto.
Mairy mature milf-naiset ovat mun juttuni.
Pakoputken ulkoreunat. Pakaran sisäpinnat. Ulkopinnat on sitten pakarat.
Onko sokerointivillitys tosiaan niin pitkällä, että normaali karvoitus on hämmentävää ja syy jopa kirjoitella tänne? Kasarilla ja ysärilläkin vielä kaikilla oli karvat tai korkeintaan siistitty, posliini harvinainen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko naisella paksut hiukset? Monesti kaupan päälle paksuissa hiuksissa tulee karvaisuus. Itselläni on todella paksut ja pitkät hiukset ja karvojakin sitten ihan kiitettävästi. Onneksi vaaleita, koska olen blondi.
Kyllä erittäin paksu ja lähes musta tukka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä erittäin paksu ja lähes musta tukka!
Arvasin. Suomessa on aika vähän todella paksuhiuksisia ihmisiä, joten karvoituskin on sitten vähäisempää kuin jossain Turkissa tai Italiassa. Ei tosin ole kokemusta turkkilaisista eikä italialaisista naisista, mutta karvanpoistopaikkoja on noissa eteläisimmässä maissa vähän joka nurkalla. Ja halpaa, mainoksista päätellen.
Feikkimies varmaankin. Oliko etupillu?
Naisen karvainen perse, hyi hel...!!!
Hyvä otsikko.
Vähän OT, mutta kyllä sen aika hyvin teksteistäkin huomaa millaiset miehet ovat naisten suosiossa ja saavat irtoseksiäkin niin halutessaan. Ap on sellaisesta hyvä esimerkki eli hän on kiinnostunut myönteisessä mielessä naisista eikä ole ensimmäisenä arvostelemassa ja haukkumassa. Erikoisuudetkin ovat mielenkiintoisia eikä yököttelyn aihe.
Varsinkin AV:n puolella on paljon miehiä, jotka eivät oikeasti taida edes naisista pitää, vaikka muuta väittävät. Normaalisti mies on kiinnostunut myönteisellä tavalla vähän kaikenlaisista naisista ja vaikka ei olisikaan, niin suhtautuu naisiin periaatteessa kunnioittavasti. Ja arvostaa saamaansa irtoseksiä.
Tietysti onhan noita miehiä, jotka naisia vihaavat, heteroita siis. Heistä ei onneksi ole lainkaan kokemusta.
Olen N50, sheivaan kainalot ja sääret, alapäätäni en enää, koska kun karvat on sängellä ja alkavat kasvaa takaisin, niin voi hitto sitä pistelyä. Pitäisin outona jos joku tästä valittaisi, keräisin kamppeeni ja häipyisin. Kukaan ei ole ihmetellyt asiaa ainakaan ääneen, eikä tuijottanut mitenkään oudosti. Aikuisilla nyt vaan on karvoja. En vaadi mieheltäkään sheivauksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen N50, sheivaan kainalot ja sääret, alapäätäni en enää, koska kun karvat on sängellä ja alkavat kasvaa takaisin, niin voi hitto sitä pistelyä. Pitäisin outona jos joku tästä valittaisi, keräisin kamppeeni ja häipyisin. Kukaan ei ole ihmetellyt asiaa ainakaan ääneen, eikä tuijottanut mitenkään oudosti. Aikuisilla nyt vaan on karvoja. En vaadi mieheltäkään sheivauksia.
Et vaadi, mutta jos voisit valita, niin sheivattu vai luomu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luomu. Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta sheivattu on ruma. N50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, sheivattu on menettänyt todella paljon maskuliinisuuttaan ja kiihottavuuttaan minun silmissäni. Ehkäpä tämä on sukupolvikysymys, koska karvat tuntuvat olevan nuoremmille niin kauhea ja erikoinen kokemus. Itse olen siistitty, posliini ei mielestäni sovi mulle. Ei näytä hyvältä, karvoitukseni on omasta mielestä nätti.
Ilmeisesti nykyaikana karvat menevät jo fetissipuolelle. Onneksi ei tarvitse sinkkuna olla, ettei päädy palstoille ääneen ihmeteltäväksi vain siksi, että on karvoja. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, sheivattu on menettänyt todella paljon maskuliinisuuttaan ja kiihottavuuttaan minun silmissäni. Ehkäpä tämä on sukupolvikysymys, koska karvat tuntuvat olevan nuoremmille niin kauhea ja erikoinen kokemus. Itse olen siistitty, posliini ei mielestäni sovi mulle. Ei näytä hyvältä, karvoitukseni on omasta mielestä nätti.
Ilmeisesti nykyaikana karvat menevät jo fetissipuolelle. Onneksi ei tarvitse sinkkuna olla, ettei päädy palstoille ääneen ihmeteltäväksi vain siksi, että on karvoja. N50+
Minä taas kummastelen sitä, että karvat ylipäänsä ovat niin suurten tunteenpurkausten aihe, oli se sitten suuntaan tai toiseen. Eikö kyse ole nyt kuitenkin vain ulkonäköseikasta ja omien ja kumppanin mieltymysten yhteensovittamisesta, jos sille tarvetta on? Tarkoitan vähän samaan tapaan kuin että pitääkö pitkästä vai lyhyestä kampauksesta, tai parrasta vai paljaasta leuasta. Ei noista jutuista mun mielestä ihan niin kovaa kieltä yleensä käytetä kuin alapääkarvoista, enkä ymmärrä miksi niissä olisi kyse jotenkin eri asiasta.
Ihan omakohtaisena esimerkkinä, tykkään sheivata itse, koska se yksinkertaisesti tuntuu itsestä kivalta. Vaimo haluaisi minulle mieluummin luomua jos saisi valita, mutta ei siitä mitään sen suurempaa draamaa eikä arvostelua seuraa. Minä taas varmaankin pitäisin hänellä ajeltua tai siistittyä kivana, mutta koska hän ei siitä välitä, niin en tietenkään sellaista ehdota, saati että arvostelisin hänen alapäätään.
Kertokaa nyt mulle te jotka viljelette kovaa kieltä ja oksuhymiöitä sellaisesta karvamallista josta ette itse tykkää, että mikä siitä tekee niin vaikean asian? Enkä tarkoita tällä nyt sitä, että tarvitsee kertoa että on inhottavaa kun joku vaatii sinulta sellaista karvoitusta mitä et itse halua, koska sehän siis juuri on inhottavaa. Haluan kysyä niiltä, jotka noita vaatimuksia esittävät ja toisten mieltymyksiä arvostelevat, ja todella ikävästikin, jos minulta kysytään.
M54
M54, kohdistit kysymyksesi minulle, mutta enhän minä ole käyttänyt kovaa kieltä karvoituksesta tai sen puutteesta. Totesin vain oman mielipiteeni kuten sinäkin teit. Palstasta päätellen karvoitus on nykyisin eksoottista ja jopa fetissi, mikä tuntuu näin vanhempana ihmisenä hiukan erikoiselta. Siitä tehdään jopa lehtijuttuja ja mielletään "feministiseksi", jos nainen ei ajele karvojaan.
Minulle kumppanin mielipide on tärkeä myös karvoituksen suhteen. Olen pitänyt monenlaista, paitsi posliinia vain hyvin harvoin, koska se ei mielestäni sovi mulle. Ja mieheni tykkää siistitystä, vaikka ei häntä karvatkaan haittaisi. Olen tyytyväinen, ettei hän ole koskaan sheivannut, hän tietää, että koen karvoituksen seksikkäänä. N50+
Vierailija kirjoitti:
M54, kohdistit kysymyksesi minulle, mutta enhän minä ole käyttänyt kovaa kieltä karvoituksesta tai sen puutteesta. Totesin vain oman mielipiteeni kuten sinäkin teit. Palstasta päätellen karvoitus on nykyisin eksoottista ja jopa fetissi, mikä tuntuu näin vanhempana ihmisenä hiukan erikoiselta. Siitä tehdään jopa lehtijuttuja ja mielletään "feministiseksi", jos nainen ei ajele karvojaan.
Minulle kumppanin mielipide on tärkeä myös karvoituksen suhteen. Olen pitänyt monenlaista, paitsi posliinia vain hyvin harvoin, koska se ei mielestäni sovi mulle. Ja mieheni tykkää siistitystä, vaikka ei häntä karvatkaan haittaisi. Olen tyytyväinen, ettei hän ole koskaan sheivannut, hän tietää, että koen karvoituksen seksikkäänä. N50+
Joo, en oikeastaan kohdistanut sinulle, lainasin vain tekstiäsi keskustelun jatkamiseksi. Sulla on ihan hyvä asenne tähän asiaan, en tarkoittanut että olisit mikään karva- tai karvattomuusfanaatikko.
Mutta edelleen peräänkuulutan, että miksi tosiaan karvat tai posliini on niin monelle jotenkin kauhean iso asia. Mulle siinä ei ole mitään sen kummempaa kuin tosiaan kampauksessa tai parrassa, tai vaikka vaatemaussa. Kaikki ei tietenkään näytä omaan silmään yhtä kivalta, mutta kyllä ihminen kuin ihminen mun mielestäni on parhaimmillaan silloin, kun tekee näissä asioissa sillä tavalla kuin itse olonsa tuntee mukavimmaksi, eikä liikaa muiden vaatimusten mukaan. Ja samaan aikaan tietysti hyväksyy myös muiden valinnat ihan yhtä hyvinä.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en oikeastaan kohdistanut sinulle, lainasin vain tekstiäsi keskustelun jatkamiseksi. Sulla on ihan hyvä asenne tähän asiaan, en tarkoittanut
Siinä mielessä asia ei ole ihan sama omassa kumppanissa, jos kokee sen kumppanin epäseksikkäämpänä karvoituksen takia. Myös hiukset ja parta on samaa asiaa eli en halua että miehelläni on parta tai viikset eikä hän halua että leikkaan pitkät hiukseni lyhyiksi.
Muiden karvoitus taas sitten ei pitäisi ketään häiritä. Eihän se heille kuulu.
Miten koet sen että vaimollasi on asiasta eri näkemys? Suoraan sanottuna olisin harmissani jos mieheni sheivaisi. Se olisi ehkä merkki siitä ettei hän halua miellyttää?
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä asia ei ole ihan sama omassa kumppanissa, jos kokee sen kumppanin epäseksikkäämpänä karvoituksen takia. Myös hiukset ja parta on samaa asiaa eli en halua että miehelläni on parta tai viikset eikä hän halua että leikkaan pitkät hiukseni lyhyiksi.
Muiden karvoitus taas sitten ei pitäisi ketään häiritä. Eihän se heille kuulu.
Miten koet sen että vaimollasi on asiasta eri näkemys? Suoraan sanottuna olisin harmissani jos mieheni sheivaisi. Se olisi ehkä merkki siitä ettei hän halua miellyttää?
Asiallinen kysymys! Minä sanoisin, että meillä nämä miellyttämishommat erityisesti seksin suhteen menee puolin ja toisin enemmänkin niin, että toiselle tehdään asioita jotka hänestä tuntuvat hyvältä, eikä toisaalta vaadita tekemään sellaista mitä toinen ei mielellään tekisi. Tällaiset omaan itseen, kehoon, vaatetukseen ym olemukseen kohdistuvat asiat taas ovat enemmän sellaisia, joissa se oma mieltymys on ratkaisevampi tekijä. Omassa kropassasihan olet 24/7, mutta toiselle sillä tuotat iloa vain aika pienen hetken kerrallaan.
Jos nyt tätä karvajuttua vaikka ajattelee, niin toista miellyttäen se menisi niin, että hän sheivaisi ja minä en, eikä kumpikaan tuntisi omaa oloaan oikein kotoisaksi. Mitä järkeä siinä olisi?
M54
Mikä on kannikan sisäpinta?