Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyin pitämään itseni kolmekymppiseksi solakkana.

Vierailija
20.08.2024 |

Mutta 30v-42v homma lähtenyt ihan käsistä ja kiloja on vaan kertynyt kertymistään,mikähän mennyt vikaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liikaa? Eipä siihen muuta syytä tarvita

Mä olin n 52kg 16-38v, sen jälkeen normaalipainoinen vielä 4 lapsen jälkeen. Mutta olen liikkuvainen ja syön vähän. 

Vasta nyt 60+v paino ylittänyt normaalin parilla kilolla eikä enempää tule

Vierailija
2/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans tullut kymmenen kiloa lisää sen jälkeen kun siirtynyt kolmannelle kymmenelle.

Epilepsialääkkeet, ja enemmän lepoa taudin vuoksi voi vaikuttaa, ja tietty lihakset painaa myös 🤷

Mutta oon kyllä miettinyt että onko tuo ikä joku että sen jälkeen aineenvaihdunta hidastuu tms. 😅 Että ei ole enää nuori

Vierailija
4/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et liiku enää nii paljoo ku nuorena, se johtuu ihan täysin siitä (yleensä)

Moni ajattelee sen niin, että painoa alkaa tulee aina iän myötä, oikeasti sillä iällä ei ole mitään merkitystä sen painon kasvun kanssa. 

Se paino nousee 30v jälkeen, koska ihminen ei ole enää niin aktiivinen kuin nuorempana + Syömiset on ihan kuralla. 

Joku tutkimus joskus kerto että jos me katotaa IKÄÄ suhteessa esim treenin vaikutukseen, niin se ikä oli jotain 60v. Eli 60veenä voi oikeasti sanoa, että ikä on syynä esim siihen, että tuloksia ei tule tai paino nousee. 

Kaikki alle sen, on yleensä pelkkää harhaa tai selittelyä.

Vierailija
5/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen lakkasi kiinnostamasta 30v kohdalla, joten vapauduit ulkoäön kahleista ja heittäydyit ruokanautintojen hurrikaaniin?

Vierailija
6/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans tullut kymmenen kiloa lisää sen jälkeen kun siirtynyt kolmannelle kymmenelle.

Epilepsialääkkeet, ja enemmän lepoa taudin vuoksi voi vaikuttaa, ja tietty lihakset painaa myös 🤷

Mutta oon kyllä miettinyt että onko tuo ikä joku että sen jälkeen aineenvaihdunta hidastuu tms. 😅 Että ei ole enää nuori

Mikä "ikä"? 30v on nuori. 

Vierailija
7/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan paino tippunut teini-iästä. Teininä söin roskaruokaa ja mässäilin suklaalla jatkuvasti. Painoin päälle 70kg,. Nyt pyöräilen ja syön terveellisemmin ja painan päälle 60kg. En usko että "ikä" on tässä syy. Äitini alkoi lihoa vasta tuossa 60v jälkeen, mutta itse sanoi että "ahmii" myös liikaa.

Vierailija
8/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos liikkuu vähemmän sairauden tms takia, niin toki silloin pitää syödä vähemmän kuin ennen.

Vierailija
9/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pumppasin itseni timmiin kuntoon ensimmäisen kerran vasta nelikymppisenä (m)

Vierailija
10/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan paino tippunut teini-iästä. Teininä söin roskaruokaa ja mässäilin suklaalla jatkuvasti. Painoin päälle 70kg,. Nyt pyöräilen ja syön terveellisemmin ja painan päälle 60kg. En usko että "ikä" on tässä syy. Äitini alkoi lihoa vasta tuossa 60v jälkeen, mutta itse sanoi että "ahmii" myös liikaa.

Toihan on ihan anorektinen paino. Oon ite kaksmetrinen, ja painan päälle 130kg😁

Vierailija
11/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat enemmän energiaa ravinnostasi, kuin mitä poltat päivittäisessä elämässäsi. Vähemmän ruokaa ja enemmän liikuntaa, niin painosi alkaa tippua.

Vierailija
12/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömistä pitää vähentää sitä mukaa kun ikää tulee lisää. Se meni ap:lla vikaan.

Sitten kasikymppisenä voit alkaa taas mättää ettet kuihdu pois, jos sinne asti nyt satut pääsemään.

Vierailija
13/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iällä voi painoa perustella. Olen ollut suunnilleen saman kokoinen aina, nyt 65-v. painan hiukan vähemmän kuin 20-v. Painoindeksi ollut aina 21-22.

Vierailija
14/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäähyväiset nivelille. Saisikohan tuosta jonkunlaisen romanttisen leffakäsikirjoituksen kasaan.

Vierailija
15/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mies tykkää ja minä itse.

Vierailija
16/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kolmannelle kymmenelle"? Olet siis vähän yli 20-vuotias.

Vinkki vitonen: Ei kaksikymppisillä vielä aineenvaihdunta hidastu.

Vierailija
17/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystin pitämään itseni solakkana viisikymppiseksi. 

Vierailija
18/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä "ikä"? 30v on nuori. 

Kirjoittaja tosin on kirjoituksensa perusteella vähän yli 20-vuotias, koska on vasta siirtynyt kolmannelle kymmenelle.

Vierailija
19/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kaloreita.

Vierailija
20/25 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan nyt 56-vuotiaana kymmenisen kiloa enemmän kuin 20-vuotiaana.

Salaisuuteni on se, että vähensin syömistäni 20 ja 25 ikävuoden välillä. Aluksi oli sellainen olo, että on koko ajan nälkä, mutta kyllähän se sitten ohi meni. Pysyy sokeritkin paremmin tasapainossa, kun keholle antaa vähän itselleenkin tekemistä. Oleellista on olla syömättä koko ajan. Kyllähän sitä lihoisi, jos kolmen tunnin välein tunkisi suuhunsa jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi