Ihmiskauppaa, hyväksikäyttöä, valehtelua, kiristystä, lahjontaa.... USKALTAAKO suomalaisia mustikoita eli verimarjoja enää ostaa?
Vanhan koulun homeisessa kellarissa nukkuville thaipoimijoille syötettiin kalanpäitä, kunnes nämä oksensivat. Palkka ei vastannut luvattua, vaikka työtä tehtiin kellon ympäri.
Viranomaiset huijasivat, kähmivät ja lahjoivat. Tuomioita ropisee ja oikeudessa istutaan harva se päivä. Meno Suomessa on jo sitä luokkaa, että Thaimaan viranomaiset eivät enää halua päästää thaimaalaisia Suomeen hyväksikäytettäväksi.
ON TÄMÄ SURKEAA! Mikä h...i siinä on niin vaikeaa saada Suomi halutuksi maaksi tulla töihin???
Suomalainen mustikka on nyt verimarja. Älä osta kotimaisia mustikoita vaan suosi ulkomaista!
ÄLÄ OSTA SUOMALAISIA MUSTIKOITA! 💀🏴
Kommentit (3)
En ole koskaan ostanut marjoja missään muussa muodossa kuin hillona. Joko ite poimittu/tuttavan poimimana saatu tai ei ollenkaan!
En ole koskaan ostanut marjoja, itse poimin ja teen omat hillot. Jos joku on tuonut minulle marjoja hänkin on ne itse poiminut. Karsastin jo alunalkaen tuota ihmisten rahtaamista toiselta puolelta maapalloa marjoja poimimaan.
Uusia poimijoita on jo lentokoneella tulossa. Mikään ei muutu.