Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenkohan mä päässyt kuukautisten suhteen jotenkin poikkeuksellisen helpolla?

Vierailija
19.08.2024 |

Kierto on ollut aina tasan 28 päivää (paitsi vakavan infektion ja koronan takia kahdesti pari viikkoa myöhässä), vuoto niukkaa ja kestää vain muutaman päivän, ei kipuja eikä muitakaan ongelmia. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ne, joilla kroppa ei toimi kunnolla, pitävät vaan suurinta meteliä. Ei ollut mitään vaihdevuosioireitakaan - en edes tiedä, mitä ovat kuumat aallot. 

Miten niin ei toimi kunnolla??? Yritätkö nyt sanoa, että kuukautis- tai vaihdevuosioireet ovat merkki jotenkin "viallisesta kropasta"?? Nainen on susi naiselle, eipä tähän muuta voi sanoa... 

Vierailija
22/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei toimi kunnolla??? Yritätkö nyt sanoa, että kuukautis- tai vaihdevuosioireet ovat merkki jotenkin "viallisesta kropasta"?? No, onhan se, lääkäri on todennut!

Mulla on ollu tosi niukat menkat, loppuivat saman tein kun sain lapsen. EI ole ollut mitään vaihdevuosiakaan!

Lapsikin on "luojan lahja", tästä vaivasta kärsivät näiset tulevat HYVIN HARVOIN raskaaksi. On sillä nimikin, mutta kun asiasta on niin kauan jo, en muista!

Ei ole ollut edes mitään gynekologisia ongelmiakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot. Onneksi. Muilla on ollut kummallisia juttuja.

Vierailija
24/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei toimi kunnolla??? Yritätkö nyt sanoa, että kuukautis- tai vaihdevuosioireet ovat merkki jotenkin "viallisesta kropasta"?? No, onhan se, lääkäri on todennut!

Mulla on ollu tosi niukat menkat, loppuivat saman tein kun sain lapsen. EI ole ollut mitään vaihdevuosiakaan!

Lapsikin on "luojan lahja", tästä vaivasta kärsivät näiset tulevat HYVIN HARVOIN raskaaksi. On sillä nimikin, mutta kun asiasta on niin kauan jo, en muista!

Ei ole ollut edes mitään gynekologisia ongelmiakaan!

Ai siis sun kroppa on normaalisti toimiva tuon kaiken kertomasi perusteella ja lääkärikin vielä sanoi, että ihan normaalia? Mutta sellaisen naisen kroppa on viallinen, jolla kuukautiset aiheuttaa kipua ja vaihdevuodet oireilee?

Ei mullakaan gynelogisia vaivoja ole, mutta kuukautiset ja vaihdevuodet ovat aiheuttaneet ihan normaaleja vaivoja. Lapsia olen saanut ihan normaalisti ja vaivattomasti ja normaali naisen hormonitoiminta ei loppunut raskauksiin, vaan jatkuu edelleen näin esivaihtareissa.

Pitäisin kroppaani aika viattomana näillä perustein.