Huhumylly pyörii Haltialan tilan ympärillä, työntekijöiden mukaan lopettamisesta tiedotettiin jo
Haltialan kotieläintilan lopettamisen estämiseksi kerätään adressia. Adressilla on maanantaina 19. elokuuta kello kolmen jälkeen tarkastettuna yli 1400 allekirjoitusta.
Adressin taustalla on Helsingin Uutisten julkaisema uutinen, jossa väitetään, että Helsingin kaupunki suunnittelisi Haltialan kotieläintilan lopettamista.
Kommentit (28)
Sinnemäki haluaa pikaratikan Jumboon ja lentokentälle. Tarvii maata 50 000 asukkaan neukkuhelvettiin, jotta spora kannattaa ja moottoritie voidaan bulevardisoida Tammiston porteille asti. Luonnosta ja eläimistä viis.
Vierailija kirjoitti:
Halutaan vaan hiljaisesti lyödä pillit pussiin ja myydä maat grynderille kovaan hintaan. Pk-seudulla on kaikki myytävänä.
Sinnemäki tuhoaa kaupunkia.
Todella masentavaa. Halpa mielenterveysvakuutus tommonen kosketus luontoon kaupunkilaisille
Vierailija kirjoitti:
Todella masentavaa. Halpa mielenterveysvakuutus tommonen kosketus luontoon kaupunkilaisille
Luuletko että vihreät välittää tuollaisesta? Helsinkiläisten hyvinvointi on vihreille vihan ja tuhon kohde.
Vierailija kirjoitti:
Sinnemäki haluaa pikaratikan Jumboon ja lentokentälle. Tarvii maata 50 000 asukkaan neukkuhelvettiin, jotta spora kannattaa ja moottoritie voidaan bulevardisoida Tammiston porteille asti. Luonnosta ja eläimistä viis.
Pikaratikka, pyöräbaana ja paljon tiiviisti rakennettuja betonihelvettitaloja. Se on vihreiden unelma. Luonto tuhotaan.
Kaupunki kiistää alasajavansa tilan. Sen sijaan se etsii yksityistä tahoa joka ottaisi tilan hoitoonsa, koska tilan pitäminen ei ole kaupungin ydintoimintaa.
Tästä tulee heti mieleen, että kun yksityinen ostaa tilan, niin ei mene kauaa kun haetaan kaavamuutosta ja myydään koko helahoito gryndereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnemäki haluaa pikaratikan Jumboon ja lentokentälle. Tarvii maata 50 000 asukkaan neukkuhelvettiin, jotta spora kannattaa ja moottoritie voidaan bulevardisoida Tammiston porteille asti. Luonnosta ja eläimistä viis.
Pikaratikka, pyöräbaana ja paljon tiiviisti rakennettuja betonihelvettitaloja. Se on vihreiden unelma. Luonto tuhotaan.
Eihän karjaeläimiä saa enää pitää, vaan kaikkien on muututtava pakolla vegaaneiksi.
Lestadiolaisten Lännentila osti Haltialan
https://www.hel.fi/fi/uutiset/haltialan-konseptikilpailun-voitti-lannen…
Kyllä. Suviseurojen etkopaikka nykyään. Ovako vanhoillis- vai esikoislestadiolaisia? Karjulan perilliset siis Lännentilalta Lumijoelta.
Ovatko nämä lestadiolaiset siis vihreitä, koska sitä vihreyttä aiemmin tässä ketjussa niin manailtiin ja Sinnemäki koko kaupungin pilasi?
Kertokaa turkulaiselle, en näistä niin tiedä, mutta kiinnostaa.
Kaikki lessufirmat on boikotissa, eli turha täälläkään sitten käydä enää.
Myydäänkö kaljaa ja tupakkaa?
Lestoille raha on Jumala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnemäki haluaa pikaratikan Jumboon ja lentokentälle. Tarvii maata 50 000 asukkaan neukkuhelvettiin, jotta spora kannattaa ja moottoritie voidaan bulevardisoida Tammiston porteille asti. Luonnosta ja eläimistä viis.
Pikaratikka, pyöräbaana ja paljon tiiviisti rakennettuja betonihelvettitaloja. Se on vihreiden unelma. Luonto tuhotaan.
Eihän karjaeläimiä saa enää pitää, vaan kaikkien on muututtava pakolla vegaaneiksi.
Tätä mietin, että miten voi olla luvallista pitää kotieläimiä häkeissä vain siksi, että ihmiset voisi niitä ihmetellä. Eläinten oikeuksien puolustajat, miksi ette toimi?
Onko tämän kampanjan takana taas joku lauri ideologioineen ja agendoineen? Parjausmylly pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnemäki haluaa pikaratikan Jumboon ja lentokentälle. Tarvii maata 50 000 asukkaan neukkuhelvettiin, jotta spora kannattaa ja moottoritie voidaan bulevardisoida Tammiston porteille asti. Luonnosta ja eläimistä viis.
Pikaratikka, pyöräbaana ja paljon tiiviisti rakennettuja betonihelvettitaloja. Se on vihreiden unelma. Luonto tuhotaan.
Eihän karjaeläimiä saa enää pitää, vaan kaikkien on muututtava pakolla vegaaneiksi.
Tätä mietin, että miten voi olla luvallista pitää kotieläimiä häkeissä vain siksi, että ihmiset voisi niitä ihmetellä. Eläinten oikeuksien puolustajat, miksi ette toimi?
Siksi että häkin ulkopuolella ne ovat turvattomia ja uhan alaisia. Lehmä ja lammas ym. ovat domestikoituneita, eivät enää villejä. Eläin menettää hämmästyttävän pian sen selviytymismoodinsa villinä, saati sukupolvien jalosteena.
Saako siellä nyt luvan käydä vai ei? Mitä ateistiagentit sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Lestadiolaisten Lännentila osti Haltialan
https://www.hel.fi/fi/uutiset/haltialan-konseptikilpailun-voitti-lannen…
No, eipä tarvitse sinne mennä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnemäki haluaa pikaratikan Jumboon ja lentokentälle. Tarvii maata 50 000 asukkaan neukkuhelvettiin, jotta spora kannattaa ja moottoritie voidaan bulevardisoida Tammiston porteille asti. Luonnosta ja eläimistä viis.
Pikaratikka, pyöräbaana ja paljon tiiviisti rakennettuja betonihelvettitaloja. Se on vihreiden unelma. Luonto tuhotaan.
Eihän karjaeläimiä saa enää pitää, vaan kaikkien on muututtava pakolla vegaaneiksi.
Tätä mietin, että miten voi olla luvallista pitää kotieläimiä häkeissä vain siksi, että ihmiset voisi niitä ihmetellä. Eläinten oikeuksien puolustajat, miksi ette toimi?
Missä ihmeen häkeissä, ei ne kanarialintuja ole ? Meinaatko että vapaaksi kaupungille pitäisi laskea?
Halutaan vaan hiljaisesti lyödä pillit pussiin ja myydä maat grynderille kovaan hintaan. Pk-seudulla on kaikki myytävänä.