Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ovat yksinäisiä joten ovat somessa koko ajan.

Vierailija
19.08.2024 |

Kuten tälläisellä vauva palstalla ihmiset kuluttaa aikaa koska ei ole tosi ystäviä jonka kanssa viettäisi aikaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suuri osasyy yksinäisyyteen on se, että roikutaan somessa koko ajan...

Vierailija
2/5 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ei. - Itse viihdyn vauva palstalla paremmin kuin lähtisin viettämään aikaani -niin minne- -msiiäs sitä vosii maanantai iltapäivänä edes yrittää kohdata muita ihmisiä ja vaihttaa ajatuksia ilamn, että pitäsi mahd. maksaa jotain? - Olen kirjaston suurkuluttaja mutta ei tulisi mieleenkään lähteä sinne ajatuksella, että siellä voisin jutella ja vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa kuin korkeintaan pinen hetken. Toki tuo hetki on parempi kuin ei mitään. Joidenkin on mahdotonta tajuta, että on niin yksinäisiä ihmisiä, että ainoa, joka viekä mahd tervehtii on kaupan myyjä ja hänkin tosinaan sahatakseen omaa oksaansa ohjaten itsepalvelukassalle. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun täällä koska olen ätmi.

Vierailija
4/5 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ei. - Itse viihdyn vauva palstalla paremmin kuin lähtisin viettämään aikaani -niin minne- -msiiäs sitä vosii maanantai iltapäivänä edes yrittää kohdata muita ihmisiä ja vaihttaa ajatuksia ilamn, että pitäsi mahd. maksaa jotain? - Olen kirjaston suurkuluttaja mutta ei tulisi mieleenkään lähteä sinne ajatuksella, että siellä voisin jutella ja vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa kuin korkeintaan pinen hetken. Toki tuo hetki on parempi kuin ei mitään. Joidenkin on mahdotonta tajuta, että on niin yksinäisiä ihmisiä, että ainoa, joka viekä mahd tervehtii on kaupan myyjä ja hänkin tosinaan sahatakseen omaa oksaansa ohjaten itsepalvelukassalle. .

Lienet nuorempi sitten. Sellainen neuvo, että mitä vähemmän vietät esimerkiksi tällä palstalla, sitä paremmin voit henkisesti. Ei näy välttämättä vielä päivässä ta parissa, mutta ehkä jo viikossa. Toinen seikka, mikä jää kokonaan kehittymättä (tai surkastuu täysin) on sosiaalisten tilanteiden kohtaaminen oikeassa elämässä. Tuo on selkeästi jo havaittavissa. Ahdistutaan jo pelkästä moikkaamisesta. Lopputulos on se, että mätänee tänne vauvalle...

Vierailija
5/5 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät nykyisin juurikaan viitsi liikkua kaupungeissa ulkona, koska vastaan tulee lähinnä nykyisen harjoitetun politiikan vääjäämättömiä lieveilmiöitä.

Korona-aika oli myös eräänlainen kotiaresti, esimakua tulevasta.

Silloin ravitsemusliikkeet olivat ankaran säännöstelyn kohteena yöaikaan, koska vain varkaat liikkuvat öisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän