Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkkaisitko itsesi jos olisit yrittäjä?

Vierailija
18.08.2024 |

Olisitko kannattava sijoitus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ahkera työntekijä, mutta vähän liiankin itsenäinen enkä pidä siitä että muut ohjaavat tekemisiäni. En palkkaisi. Siksi olenkin itse se yrittäjä.

Vierailija
2/4 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti mihin hommaan ja minkälaiseen ja kenen firmaan - mitä pätevyyttä pitäisi olla hommaan. Juuri nyt minut voisi palkata 'jokapaikan sihteeriksi johtajalle' mitä työtehtäviä ei etukäteen ole määritelty vaan voivat olla mitä vain riippuen päivästä mitä saattaa tulla esille esim olohuoneen kukkien kastelusta ja pesukoneen 'hoidosta' johonkin kansainväliseen huipputehtävään. Jokainen kotipiirin- eli asunto-osoitteen ulkopuolinen tehtävä täytyisi kuitenkin puida etukäteen. Tämmöisestä 'hommasta' 'perheyrityksessämme' minulla onkin kokemusta jo 16-vuotiaasta, mutta en nyt tarkemmin kerro tehtäviäni ja minkälaisessa firmassa. 

Jos olisin itse se yrittäjä omassa firmassani niin en palkkaisi vaan minähän olisin yhtä kuin firmani. Jos minulle tapahtuisi jotain niin firmani olisi jonkunlaisessa pulassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisin, mutta myönnettäköön tässä nyt anonyymisti että tulee kyllä otettua joskus motivaatiosaikkua. Omassa työssäni se ei kuormita työkavereita, mutta onhan se yritykselle ikävää.

Vierailija
4/4 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä yritystä pyöritän ja missä.