Olet ensimmäinen ihminen Marsissa, ja sanasi tullaan taltioimaan ikonisesti kuten Kuun valloittajien. Mitä sanot?
Tämä on pieni askel ihmiselle, mutta suuri askel ihmiskunnalle.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Tännehän voisi tuoda kaikki woket lemmikeineen.
Maapallon ongelmat olisi sillä ratkaistu. Kaikki.
Päinvastoin. Maa on jo wokettamisella saastutettu. Marsiin kaikki antiwoket.
Meikkasin ja laitoin tekoripset juuri, ihan itseäni varten, niin on kivempi aloittaa uusi päivä Marsissa.
Onneksi täällä on nyt vain yksi sukupuoli. Ei moninaisuutta.
Vessahätä? Koska syödään, onko täällä mäkkäri?Lapset huutavat nämä samalla, kun itse mietin raketin ovella jotain henkevää ja viisasta.
Haista suami ja suomalaiset v ttu!
Vierailija kirjoitti:
Vessahätä? Koska syödään, onko täällä mäkkäri?Lapset huutavat nämä samalla, kun itse mietin raketin ovella jotain henkevää ja viisasta.
Kun Etelämantereellekaan ei saa jättää eritteitään, ei Marsiinkaan. Pitää kaikki tallettaa maahan tuotavaksi.
Voi vit tu, emme olekaan ensimmäiset! Tuohon kallioon on kirjoitettu "John Carter was here".
(Edgar Rice Burroughsin Mars-kirjat)
Anna anteeksi, eno, että katosin sanomatta sanaakaan. Missä ne tyttöset laulaa?
Hei täältä Universalin studioilta. Sää tänään Losissa on poutainen ja suorastaan hiostava. Filmauksen jälkeen rannalle
"Ihmiskunnan kaikkien tyhjänpäiväisten ponnistelujen jälkeen, joihin käytetyt miljardit olisi voinut käyttää oman maapallomme selviämiseen, nyt laskeudun tämän planeetan pinnalle."
Ensin sanon että se oli 50/60 prosentin mahdollisuus että pääsin tänne ja seuravaksi että Saksa on paska maa.;)
Vai ei muka autotallissa pysty rakentamaan avaruusrakettia!
Ei v ttu mun tänne pitänyt tulla.
We come in peace. Take me to your leader.
(Siellä tietysti osataan englantia.)