Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vapauttava päätös pakkohoidosta

Vierailija
18.08.2024 |

Oon tällä hetkellä neljän päivän tarkkailussa osastolla

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko tää jankkaus alkaa että "onko mulla ocd vai sosiaalisten tilanteiden pelko, kun luulen että vanhempani ja muutkin myrkyttävät minua ja vastaantulijat haluavat tappaa ja nwo juonii pääni menoksi ja telkkarin uutisissakin puhutaan salaisia viestejä suoraan mulle ja miten saan lopetettua psykoosilääkeinjektion kun oon ihan terve".

Toivottavasti jäät lukkojen taakse loppuelämäksesi etkä pääse koskaan enää nettiin. Auttaa sua ei ainakaan voi.

Mistä puhut? En usko mihinkään salaliittoihin.

Uskot kuitenkin että vanhempasi ovat myrkyttäneet sinua vuosikausia ja pelkäät tulevasi tapetuksi, sinulla on myös muita psykoottisia ajatuksia. Et usko tarvitsevasi lääkettä, koska koet olevasi terve. Toisaalta lääkkeet eivät ole auttaneet, joten samapa tuo on olla ilmankin. Jankkaat jostain ocd:sta,

Olen 19 ja en epäile mitään OCD. Väärä henkilö.

Vierailija
22/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä on ollessa kun saa ruokaa ja nukkua. En ymmärrä että mikä kiire mielisairailla on pois sairaalasta jos sinne asti on päässyt. Se on varmaa että jos ei ole päässä vikaa niin sairaalasta lentää kuin leppäkeihäs kun kustannus on tuhat euroa päivässä.

AP voi varmaan katsoa peiliin ja miettiä mitä tuli tehtyä. Kuulitko ääniä että pitää vähän lähteä kirveen kanssa teurastamaan kanssa ihimisiä vai mitä muuta kummallista nupissa liikkuu. Suisidia yrittäneet saattavat myös päästä osastolle kun kunto antaa myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan alle niin ei tarvitse mennä osastolle

Vierailija
24/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä haluaisit ilmaisen täyshoidon keskeyttää?

Ei ole ilmaista. Joutuu maksamaan n. 25€ päivä

Ei ole kallista jos saa ruokaa, lääkkeitä, nukkumapaikan ja hyvää seuraa. Voisin itse muuttaa osastolle asumaan vaikka pariksi kuukaudeksi kun ei tarvitsisi pestä astioita ja siivota. Ehkä otankin vähän lääkkeitä (parasetamoia 100 grammaa) ja soitan sitten hätäkeskukseen jotta saan apua.

Vierailija
25/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilasasiamies neuvoo.

Vierailija
26/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja, jos ap vakavissaan kysyy.

Vierailija
27/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja kommentteja, jos ap vakavissaan kysyy.

Kysyn vakavissani

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi